جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












انتخاب دبیر کل جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی

فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) از انتخاب دبیرکل جدید این فدراسیون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، "فیلیپ گاسبیولر" به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی فعالیت خود را از ابتدای ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز خواهد کرد و جانشین سارا لوئیس دبیرکل پیشین این فدراسیون می‌شود.

وی پیش از این مدیر اتحادیه جهانی فدراسیون‌های بین‌المللی ورزشی(GAISF) بوده و ارتباطات ویژه‌ای با کمیته بین‌الملی المپیک (IOC) و سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) دارد.

فیلیپ گاسبیولر مربی رشته‌های اسکی و اسنوبرد و از علاقه‌مندان جدی ورزشهای زمستانی پیش از آمدن به FIS بوده است و همچنین سابقه همکاری با اسپورت آكورد (كنوانسيونی حمايت از ورزش‌های غير المپيكی) را نیز در کارنامه خود دارد.
دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی اهل سوئیس و دارای تابعیت اتریش است و به زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی تسلط دارد.

جیان فرانکو کاسپر رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز در مورد این انتخاب اظهار کرد: من نمی‌توانم به هیچ شخص دیگری جز فیلیپ گاسبیولر برای کمک به FIS فکر کنم. او انرژی و شور و شوق تازه‌ای را به فدراسیون بین‌المللی اسکی وارد خواهد کرد و سابقه قوی او در صحنه بین‌‌المللی ورزش یک سرمایه برای فعالیت‌های FIS به شمار می‌آید.

دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی در مورد علاقه خود به ورزش اسکی گفته است: از زمانی که به یاد دارم اسکی و کوه‌ها بخشهای اصلی زندگی من بوده‌اند. من با اعتمادی که شورای FIS برای انتخاب من داشته از این فرصت برای کمک به موفقیت آینده اسکی و اسنوبرد در هر سطحی بهره می‌برم.

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 27 آذر 1399 - 23:14

کد:103362-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.