جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئیس و دبیر هیئت اسکی استان تهران
دیدار رئیس فدراسیون اسکی با مدیرعامل مجموعه توچال

رئیس فدراسیون اسکی با مدیرعامل مجموعه توچال دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در دیدار با مهندس روح الله امداد مدیرعامل مجموعه توچال راهکارهای توسعه همکاریهای مشترک میان دو طرف را بررسی نمودند.


در این دیدار رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به نقش مهم مجموعه توچال در ورزش اسکی، اظهار کرد: مجموعه ورزشی توچال و پیست اسکی این مجموعه یکی از مهمترین اماکن ورزشی در کشور به شمار می‌آید و تلاش می‌کنیم تا در مدت زمان پیش رو، همکاری‌های خود با پیست اسکی توچال را افزایش دهیم.

وی افزود: پیست اسکی توچال در بخش‌های قهرمانی، همگانی، برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی، برگزاری اردوها و برگزاری فعالیتهای آموزشی می‌تواند به عنوان یک مجموعه قدرتمند در کنار فدراسیون اسکی عمل کند.

نظریان با اشاره به نزدیکی پیست اسکی توچال به پایتخت و حجم بالای مراجعه‌کنندگان به این پیست به ویژه در ابتدای فصل اسکی، خاطرنشان کرد: پیست اسکی توچال در فصل پاییز و زمستان هر سال میزبان شمار زیادی از علاقه‌مپیام به ورزش اسکی است. تلاش ما به عنوان فدراسیون این است که علاقه‌مندان به ورزش اسکی به شکل روز افزون افزایش پیدا کنند و در این زمینه برنامه‌های مشترک خود را دنبال خواهیم کرد.

روح الله امداد مدیرعامل مجموعه توچال نیز در این دیدار ضمن تبریک آغاز فعالیت دوره جدید ریاست فدراسیون، خاطرنشان کرد: فدراسیون اسکی به عنوان متولی ورزش اسکی نقش مهمی در توسعه این رشته ورزشی مهیج و جذاب در کشور دارد. مجموعه توچال خود را در کنار فدراسیون اسکی می‌داند و تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا برنامه‌های فدراسیون اسکی به بهترین شکل ممکن دنبال شود تا زمینه همکاریهای مشترک میان توچال و فدراسیون اسکی هر چه بیشتر ایجاد شود.

وی ادامه داد: پیست اسکی توچال یکی از مجموعه‌های جذاب و کم نظیر در ایران و جهان به شمار می‌آید که به دلیل نزدیکی به پایتخت از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.

مدیرعامل مجموعه توچال با ابراز امیدواری از توسعه همکاریهای مشترک با فدراسیون اسکی در پایان خاطرنشان کرد: پیست اسکی توچال آمادگی میزبانی مسابقات اسکی و رویدادهای مختلف این رشته ورزشی را دارد امیدواریم در چهار سال پیش رو با حضور ریاست جدید فدراسیون شاهد رشد و توسعه ورزش اسکی در بخشهای قهرمانی و همگانی باشیم.

در این نشست مهرداد ملازاده مسئول فنی مجموعه توچال و رئیس کمیته دستگاه های بالابر فدراسیو،ن بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، مرتضی محسن پور مدیر روابط عمومی فدراسیون، مرتضی ساوه شمشکی رئیس و محمدرضا ساوه دورودی دبیر هیات اسکی استان تهران نیز حضور داشتند.

تاريخ  ارسال:شنبه 4 بهمن 1399 - 23:07

کد:103369-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.