جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












گزارش عملکرد هیئت اسکی استان تهران در سال کرونائی
سال پرکار اسکی تهران در فصل 99

هیئت اسکی استان تهران در حالی فصل 99 و محدودیت های کرونائی را پشت سر گذاشت که یکی از پرکارترین فصل های خود رادر کارنامه برجای گذاشت .
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران در خصوص گزارش عملکرد هیئت اسکی استان تهران در فصل 99 رئیس این هیئت با اشاره به محدودیت ها و تعطیلی بسیاری از رشته های ورزشی گفت: اسکی در فصل 99 تجربه سختی را داشت اما شرایط پرداختن به ورزشهای زمستانی که همراه خود رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد فضای مناسبی را فراهم کرد تا بسیاری از فعالیتهای این رشته مفرح و زیبا در تهران به خوبی انجام شود .
مرتضی ساو شمشکی از حضور در رقابتهای مهم جهانی ، اردوها و فعالیتهای حوزه همگانی گفت و خاطر نشان کرد : در ابتدای سال با همکاری فدراسیون و تله سیژ دربند تجلیل از شادروان خلیل عباس خان بنیان گذار نصب و راه اندازی پیستهای اسکی را داشتیم که توفیق بسیار خوبی بود تا در زمان حیات این بزرگوار مراسم قدردانی از زحمات بیش از 50 سال برای ساخت پیستهای اسکی انجام شود . پس از ایام محدودیت های کرونا مجددا" پیست اسکی توچال در اوایل خرداد ماه بازگشائی شد که هیئت اسکی در این مهم همکاری و نقش به سزائی داشت تا اینکه پیست در اواخر خرداد به کار خود پایان داد .
پس از آن در تیرماه اردوهای مستمر اسکی آلپاین و تیم استعدادیابی در بخش آمادگی جسمانی شهر شمشک و دربندسر شروع به کار کرد و در اوایل آبان به اتمام رسید .
رئیس هیئت اسکی استان تهران با توجه به اتمام دوره 4 ساله هیئت گفت :خوشبختانه مجمع این هیئت با حمایت لازم فدراسیون و اداره کل تهران با نظم و برنامه ریزی در اوایل آبان ماه برگزار و فرصت مناسبی شد تا در ابتدای فصل اسکی هیئت بتواند برنامه ریزی خود را برای انجام تقویم داشته باشد .
وی در خصوص همکاری در بازگشائی پیست اسکی توچال گفت: این پیست در اواخر آذرماه و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد که با توجه به ماهیت این رشته فضای بسیار خوبی شد تا در زمانی که بسیاری از رشته های ورزشی تعطیل و یا نیمه فعال هستند ، علاقمندان بتوانند روزانه به پیستها برای اسکی و حتی آموزشی مراجعه نمایند .
ساوه شمشکی از فعالیت و همراهی کمیته ها و روسای هیئتهای توابع گفت و افزود: بسیاری از برنامه هاو تقویم ورزشی با همکاری هیئتهای حوزه ها و توابع انجام شد که جا دارد از همه عزیزان به ویژه مدیران پیستهای اسکی استان تهران و مسئولان فدراسیون و اداره کل تهران تقدیر و تشکر داشته باشم .
وی شروع فعالیتهای فصل اسکی 99 را در دی ماه عنوان کرد و گقت : برگزاری جشنواره همگانی روز جهانی برف در توچال و دربندسر - برگزاری مسابقه اسکی کوهستان در 2 بخش آقایان وبانوان در دربندسر -برگزاری مسابقه اسکی اسنوبرد قهرمانی شهرنشینان در توچال -برگزاری مسابقه اسکی آلپاین قهرمانی شهرنشینان در توچال- حمل پرچم در ایام الله دهه مبارکه فجر در توچال -مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی استان تهران ،دربندسر-همکاری در مسابقات جام ایراندخت در دربندسر-نظارت مستمر در کلاسهای آموزشی مدارس اسکی-همکاری در روز درختکاری توسط ورزشکاران اسکی در توچال -برگزاری اردوهای تمرینی و مسابقاتی در پیستهای اسکی دربندسر و توچال توسط مربیان زبده تنها بخشی از فعالیتهای هیئت در فصل 99 بوده است که با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار و انجام شد .
رئیس هیئت اسکی استان تهران به قهرمانی موفق اسکی بازان تهرانی در لیگ فصل اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در رقابتهای لیگ آلپاین و صحرانوردی بیشترین عناوین قهرانی و مدال های کسب شده توسط اسکی بازان تهرانی بوده که توانستند نتایج بسیار درخشانی را در مسابقات بدست آورند .
در این راستا ترکیب بیشتری از تیم ملی اعزامی به رقابتهای اسکی قهرمانی جهان آلپاین در ایتالیا و صحرانوردی در آلمان توسط ورزشکاران استان تهران بود که توانستند نتایج قابل توجهی را نیز بدست آورند .
همچنین در پایان فصل خداحافظی کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ، اسکی باز خوب استان تهران پوریا ساوه شمشکی را شاهد بودیم که برای وی آرزو می کنیم در کادر فنی و مربیگری بتواند در آینده برای اسکی کشور موفق باشد .
رئیس هیئت اسکی استان تهران در خاتمه ابراز امیدواری کرد که استان تهران به عنوان هیئت اول کشور همچون سالهای گذشته بتواند برای توسعه و ترویج ورزشهای زمستانی و اسکی گامهای موثری بردارد و همواره بدرخشد .

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 10 ارديبهشت 1400 - 16:34

کد:103392-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.