پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئیس فدراسیون اسکی و رئیس هیئت اسکی استان تهران
پایان فعالیت پیست اسکی توچال با برگزاری مراسم اختتامیه

فعالیت پیست اسکی توچال با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، مراسم پایان فصل اسکی پیست توچال با حضور رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مدیرعامل مجموعه توچال، رئیس هیات اسکی استان تهران و جمعی از مربیان و ورزشکاران اسکی روز یکشنبه دوم خردادماه برگزار شد.

در این مراسم رئیس فداسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ضمن قدردانی از حمایتهای مجموعه توچال از فدراسیون از مدیرعامل این مجموعه قدردانی به عمل آورد و پیست اسکی توچال را یک پایگاه مهم برای فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی عنوان کرد.

روح الله امداد مدیرعامل مجموعه توچال در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان اظهار کرد: در طول این فصل اسکی و در شرایط خاص موجود تمام تلاشمان را کردیم تا خدماتی که ارائه می‌شود، ارزنده باشد. امیدواریم با همفکری و همکاری اسکی بازان گرامی فصل جدید را با حداقل مشکلات و حتی بدون مشکل برگزار کنیم؛ فصلی که انشالله با نزول رحمت الهی آبان ماه آغاز خواهد شد.

مدیر عامل توچال با اشاره به شیوع کرونا و از دست دادن چندماه از فصل گذشته، خاطر نشان کرد: نگهداری پیست اسکی در زمانی که فعال نیست، کار سخت و پرزحمتی است و همین جا از زحمات تمام پرسنل، مربیان و ورزشکاران قدردانی می کنم.

در ادامه دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی هم ضمن اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان، خاطر نشان کرد: امروز روز تشکر و قدردانی از کسانی است که یک فصل برفی با تمام وجودشان تلاش کردند که اوقات خوشی برای شهروندان تهرانی و غیرتهرانی در این ورزش مفرح و بسیار پرنشاط فراهم کنند. ورزش اسکی به عنوان ورزشی است که خانواده ها را دور هم جمع می کند.

همچنین در پایان این مراسم از پیشکشوتان و مربیان پیست اسکی توچال قدردانی به عمل آمد.

تاريخ  ارسال:جمعه 7 خرداد 1400 - 18:55

کد:103393-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.