جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان؛با حضور مرتضی ساوه شمشکی سرپرست تیم صحرانوردی
برگزاری جلسه بدرقه کاروان اعزامی تیم های ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی /تجدید میثاق با آرمان های شهیدان با حضور بر مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان

جلسه بدرقه کاروان اعزامی تیم های ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، اعضای تیم ملی اسکی آقایان و بانوان آلپاین و صحرانوردی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و دکتر مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر نظریان رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،عبدی افتخاری مشاور کمیته ملی المپیکی ،مهندس امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال، مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس آقایان و فاطمه کیادربندسری نایب رییس بانوان به همراه جمعی از کارشناسان نیز حضور داشتند.

ملی‌پوشان اسکی ایران طی گفتگو با معاونین وزارت ورزش و جوانان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

تیم ملی اسکی آلپاین بامداد روز ۲۴ بهمن به مسابقات قهرمانی دنیا در فرانسه اعزام می شود . این تیم اعزامی شامل چهار ورزشکار خانم و چهار ورزشکار آقا به همراه ۶ کادر اجرایی که شامل سرپرست و مربیان تیم ها

است.

تیم ملی اسکی صحرانوردی نیز ۳۰ بهمن با ۴ ورزشکار خانم و ۴ ورزشکار آقا به همراه شش کادر همراه به اسلوونی اعزام می شود.

اعضای تیم ملی اسکی آقایان و بانوان ایران قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان همراه با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور بر مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان با آرمان‌های این شهیدان بزرگوار تجدید میثاق کردند.

تاريخ  ارسال:جمعه 26 اسفند 1401 - 21:37

کد:104513-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.