يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در آستانه هفته محیط زیست
تقدیر از فعالیتهای محیط زیستی در راستای پاکسازی پیست توچال

در حاشیه جشنواره آدم برفی و در آستانه هفته محیط زیست لوح تقدیر اداره کل محیط زیست استان تهران توسط رئیس هیئت اسکی استان تهران و رئیس کمیته محیط زیست فدراسیون اسکی تقدیم به مهندس امداد مدیر عامل مجموعه توچال شد .
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران در حاشیه جشنواره آدم برفی توسط مرتضی ساوه شمشکی نائب رئیس فدراسیون اسکی و رئیس هیئت اسکی استان تهران، پیام نظر رئیس کمیته محیط زیست و گردشگری فدراسیون، لوح تقدیر اداره کل محیط زیست استان تهران در راستای میزبانی و برگزاری پاکسازی پیست اسکی توچال به مهندس امداد مدیر عامل مجموعه توچال اهداء شد .
دربخشی از این لوح آمده است :بی تردید رشد و توسعه پایدار در عرصه محیط زیست کشور جز با احساس مسئولیت عمیق ،درایت و تفکر هوشمندانه و پایبندی به اصول اخلاقی،فرهنگی و حرفه ای محقق نخواهد شد .
زحمات متواضعانه و تلاشهای خالصانه جنابعالی و احساس مسئولیت توصیف ناپذیر در راستای توجه مضاعف به مقوله محیط زیست و پاسداشت طبیعت و نیز فرهنگسازی در این حوزه امریست شایسته تقدیر و بایسته سپاس.
با تقدیم این لوح مراتب قدردانی خود را در برگزاری مراسم پاکداشت طبیعت پیست اسکی توچال ابراز نموده.
گفتنی است مراسم پاکداشت پیست اسکی توچال با حضور مربیان اسکی و کوهنوردی در ابتدای فصل گذشته با استقبال خوب مردم برگزار گردید.

تاريخ  ارسال:جمعه 12 خرداد 1402 - 12:26

کد:104528-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.