يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در جلسه مشترک هیئت رئیسه، کمیته‌ها وروسای هیئت‌ها حوزه‌ها و شهرستان‌ها
ساوه شمشکی: ظرفیت اسکی در تهران با تعامل موجب درخشش در همه زمینه‌ها شده است

در جلسه مشترک هیئت رئیسه، کمیته‌ها وروسای هیئت‌ها حوزه‌ها و شهرستان‌ها
ساوه شمشکی: ظرفیت اسکی در تهران با تعامل موجب درخشش در همه زمینه‌ها شده است
🔹️ رئیس هیئت اسکی استان تهران در جلسه مشترک هیئت رئیسه ، روسای کمیته ها و روسای هئیتهای توابع ضمن تقدیر از فعالیت سنوات گذشته ،استفاده از ظرفیت موجود را برای تعالی اسکی در پایتخت تاکید کرد.
🔹️ در این نشست که ابتدا با گزارش ساوه درودی دبیر هیئت از اجرای تقویم ورزشی در سال گذشته و عملکرد کمیته‌ها و هیئت‌های حوزه‌ها و شهرستان‌ها همراه بود ،نفرات حاضر در جلسه به ارائه گزارش عملکرد کمیته‌ها و هیئت‌های توابع خود پرداختند، سپس با ارائه نقطه نظرات اعضای هیئت رئیسه در خصوص فصل پیش رو برای اجرای تقویم ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
🔹️ در ادامه این جلسه رئیس هیئت اسکی استان تهران با اشاره به توفیقات به دست آمده در اسکی تهران گفت: دستاوردهای هیئت اسکی تهران حاصل تلاش جمعی رؤسای کمیته‌ها ،هیئت رئیسه و هیئت‌های توابع است .
وی با اشاره به ظرفیت خوب نفرات حاضر در مسئولیت کمیته‌ها و هیئت‌ها گفت ؛خوشبختانه برنامه‌ریزی صحیح و اهتمام خانواده بزرگ اسکی تهران موجب شده است تا در مسابقات مختلف ورزشکاران تهران در صدر باشند و عناوین مختلفی را برای کشور به دست آوردند .
وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات خوبی که برای توسعه همگانی در پیست اسکی آبعلی و قهرمانی در شمشک ،دربندسر و توچال خواهد بود بتوانیم در اجرای تقویم ورزشی و توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف گام‌های جدی را برداریم.
ساوه شمشکی در پایان ضمن تقدیر از مسئولین فدراسیون اسکی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: قطعاً دستاوردها و افتخارات اسکی در تهران مدیون حمایت همه جانبه جامعه بزرگ ورزش اسکی در تهران است که باید از همه مدیران و مسئولان پیستها و مربیان در سطوح مختلف نیز تشکر داشته باشم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 15 آذر 1402 - 20:51

کد:105540-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.