*سپندار قهرمان نخستین دوره لیگ آزاد هاکی روی یخ بانوان شد* *سپندار قهرمان نخستین دوره لیگ آزاد هاکی روی یخ بانوان شد*به گزارش روابط عمومی انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی،در آخرین دیدار از نخستین دوره لیگ ازاد هاکی روی یخ بانوان و در گرامیداشت روز اهدا عضو ، تیم سپندار 3 بر یک مقابل سیمرغ به برتری رسید و فاتح جام قهرمانی شد .در این دیدار سپیده حبیب الهی 2 و آیسان گنجعلی زاده برای تیم سپندار و آیسان عربی برای تیم سیمرغ در این بازی گل زدند ضمن اینکه در پایان بازی سپیده حبیب الهی از تیم سپندار و آیسان عربی از تیم سیمرغ به عنوان تاثیر گذارترین بازیکنان دو تیم در این بازی معرفی شدند . در این دیدار که چهارشنبه شب 30 اردیبهشت با حضور و استقبال گسترده تماشاگران و خبرنگاران در پیست یخ آیس باکس ایرانمال برگزار شد قضاوت بازی را صفورا تقی نژاد ، النا خرمی نیا و درسا تفرشی بر عهده داشتند و الناز ارشادی فر و مهلا نورزاده در میز داوران وقایع بازی را ثبت کردند . بدین ترتیب در پایان نخستین دوره این رقابتها تیم سپندار با 8 امتیاز قهرمان شد و تیم های تندر با 5 ، سیمرغ با 4 امتیاز و هما با یک امتیاز به ترتیب در ردههای دوم تا چهارم قرار گرفتند . در پایان این رقابت ها همچنین فرزانه اسماعیلی از تیم سپندار به عنوان بهترین مهاجم ، آرینا مشروبی از تیم تندر به عنوان بهترین مدافع و بهار عباس زاده از تیم سیمرغ به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شدند . گفتنی است دیدار پایانی با حضور مسئولان فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی برگزار شد و مراسم آغاز نمادین بازی را نیز مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی و ورزشهای زمستانی استان تهران برگزار کرد.نخستین دوره این رقابتها با حضور 4 تیم به مدت یک هفته در پیست یخ آیس باکس برگزار شد.
تاريخ ارسال:شنبه 9 خرداد 1405 - 09:21
کد:109576-1405
جشنواره آدم برفی در پیست اسکی توچال
روز محیط زستی در پیست اسکی توچال
اختتامیه فعالیت اسکی توچال در فصل 1400/1401
منتخب عکسهای خبرگزاریها از رقابتهای لیگ بین المللی آلپاین توچال
بازگشائی پیست اسکی بین المللی توچال در فصل 1400
منتخب عکسهای مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی شهرنشینان /جام فجر توچال
برگزاری روز جهانی برف توسط هیئت اسکی استان تهران فصل 99
کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.