جمعه 5 تير 1405

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در مجمع عمومی استان تهران مطرح کرد:
هیات اسکی استان تهران بازوی فدراسیون و مهم ترین هیات کشور است

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در مجمع عمومی استان تهران مطرح کرد:
لزوم تقویت استعدادیابی در رشته آلپاین/ پیگیری جدی جهت اخذ میزبانی مسابقات بین المللی

ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در مجمع عمومی سالیانه این هیات، بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها و تقویت نگاه تخصصی به حوزه قهرمانی تاکید کرد
و گفت:جا دارد از اعضاء و بدنه هیات اسکی که در سال ۱۴۰۴ مثل همیشه بازوی فدراسیون بودند و به عنوان مهم ترین هیات اسکی استان کشور که درصد بالایی از قهرمانان را تحت پوشش دارند و در فعالیت فدراسیون اسکی نقش ویژه ای دارد و به صورت مکمل در کنار هم هستند تشکر و قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: «سطح حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران از هیات اسکی در دوره اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. فدراسیون نیز در راستای تسهیل فعالیت‌های استانی، علاوه بر تأمین بخشی از اعتبارات مالی، تخصیص تجهیزات تخصصی به هیات‌ها را در اولویت قرار داده است.

در حوزه توسعه ورزش قهرمانی، با توجه به دشواری‌های خاص رشته آلپاین و سختی فرآیند جذب ورزشکار، تقویت برنامه‌های استعدادیابی و حمایت همه‌جانبه از مستعدین این رشته ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. همچنین باید در بخش ورزش همگانی، گام‌های بلندتری جهت همگانی‌سازی این رشته مهیج برداشته شود.

جامعه اسکی استان تهران همواره در عرصه‌های ارزشی و اجتماعی پیشگام بوده‌اند؛ از حضور حماسی در دوران جنگ تحمیلی تا فعالیت‌های جهادی در قالب موکب‌ها، نشان‌دهنده روحیه همدلی و وفاداری این عزیزان به کشور است. امیدواریم با استمرار این نگاه جهادی، اهداف و برنامه‌های مصوب هیات در سال آتی به طور کامل محقق گردد.»

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 08:50

کد:109579-1405



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.