سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












بازدید وزیر ورزش و جوانان و مسئولان ورزش کشور از پیست توچال
دکتر عباسی :کسب مقام قهرمانی اسکی در آسیا نوید بخش توسعه این رشته در کشور است

وزیر ورزش و جوانان که به همراه وزیر ورزش کشور عراق و مسئولان وزارت ورزش از پیست اسکی بین المللی توچال بازدید کرد طی مصاحبه اختصاصی گفت : اسکی دارای ظرفیتهای ویژه و منحصر به فردی است که باید برای توسعه آن در میان جوانان و نوجوانان با ایجاد فرصت های شکوفائی و بستر های لازم قهرمانی تلاش ویژه ای کرد.
دکتر عباسی با اشاره به شادابی سلامت روحی و جسمی جامعه اضافه کرد : اساسا" ورزش یک ابزار تربیتی مفرح و وسیله شادابی جامعه است که در میان رشته های مختلف ورزشی نسبت به ذائقه ورزشکاران و علاقمندان بعضی از ورزشها از شوق و انگیزه بسیار بالائی برخوردار است که اسکی از آن دسته می باشد .
وزیر ورزش و جوانان جاذبه ها و مفرح بودن ورزش اسکی را نقطه عطفی برای جذب جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد : طراوت حضور در برف همراه با مهارتهایی که در جریان پرداختن به اسکی به وجود می آید و مقاومتی که یک اسکی باز در سرعت و حرکت دارد بسیاری از روحیات توانمندی و هوشمندی همراه با برخورداری از شادابی و امید بخش بودن را به وجود می آورد .
دکتر عباسی موفقیتهای اخیر ورزش اسکی در بازیهای آسیائی و قهرمانی آسیا در تهران را به جامعه ورزش و مسئولان فدراسیون اسکی تبریک گفت و اضافه کرد : ایجاد فرصت های شکوفائی قهرمانان به ویژه در نوجوانان و جوانان مسئله مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی کرد که خوشبختانه مسیر قهرمانی اسکی ایران روبه رشد است و باید برای فتح سکو های بازیهای آسیائی و حتی جهانی در جهت تقویت مربیان داخلی و بهره گیری از تجارب بین المللی برنامه ای ویژه داشت .
وزیر ورزش و جوانان در خصوص جاذبه های توریستی ورزش اسکی خاطر نشان کرد : ورزش اسکی در کشور ما می تواند در جذب توریست داخلی و خارجی و نقطه اشتراک آن با ورزش سهم خوبی داشته باشد که از این طریق می تواند توانایی های جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذارد .
وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه از نزدیک با ورزشکاران اسکی باز و مربیان اسکی پیست اسکی توچال به گفتگو پرداختند .
دکتر سجادی در این بازدید گفت : وزارت ورزش و جوانان از تمامی رشته های ورزشی حمایت یکسان خواهد داشت که ورزشهای زمستانی دارای بستر مناسبی برای توسعه قهرمانی در ایران دارد . وی با اشاره به پیستهای اسکی کشور و تعدادی از آن که بستر مساعدی برای قهرمان پروری دارد افزود : باید از فرصت موجود برای پرورش قهرمانان استفاده بهینه کرد و با حمایت لازم روند توسعه این رشته رادر کشور سرعت بخشید .
همچنین بازدید وزیر ورزش عراق از جاذبه های توریستی و وجود پیست اسکی در پایتخت جمهوری اسلامی ایران موجب استقبال فراوان وی و همران قرار گرفت .



تاريخ  ارسال:جمعه 19 اسفند 1390 - 21:49

کد:26435-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.