شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












بازدید معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانها از پیستهای اسکی شمشک و دربندسر
رسولی نژاد : توسعه اسکی در کشور از برنامه های کاری وزارت ورزش و جوانان است

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون اسکی از پیستهای اسکی بین المللی شمشک و دربندسر بازدید کردند .
در این بازدید رسولی نژاد از امکانات موجود در پیستهای اسکی بازدید و با مسئولان و مربیان مناطق اسکی به گفتگو پرداخت .
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان طی مصاحبه اختصاصی گفت : طی سال 90 فعالیت ورزش اسکی در خور توجه بوده و به همین منظور به سهم خود و از سوی وزارت ورزش و جوانان از همه تلاشگران ورزش اسکی و مسئولان فدراسیون باید تشکر و قدردانی نمایم . وی با اشاره به اصل عدالت محوری دولت و تاکید مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به بررسی تمام رشته های ورزشی و هدایت آنها گفت : امکانات ورزشهای زمستانی و برخورداری از پیستهای اسکی در 15 استان کشور شرایطی را فراهم آورده تا برای توسعه و تعالی این رشته برنامه ریزی منسجمی صورت پذیرد که با توجه به قرار گرفتن در سال منتهی به کسب سهمیه المپیک سوچی 2014 این مهم باید با جدیت زیادی دنبال گردد .
رسولی نژاد در ادامه افزود : در این بازدید فرصتی فراهم شد تا سرمربی بلغارستانی تیم ملی اسکی آلپاین گزارشی از وضعیت قهرمانی اسکی ارائه دهد و جای امیدواری است که با وجود پتانسیل بالای قهرمانی این رشته و فعالیت تیم های پایه از نونهالان ، نوجوانان و جوانان و در نهایت بزرگسالان آینده درخشانی پیش روی ورزش اسکی کشور عزیرمان خواهد بود .
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد : فعالیت استانها و توسعه همگانی و قهرمانی در کشور مشهود است و امیدواریم تا گستره این رشته در میادین بین المللی افزایش یابد . وی بستر اسکی را برای پرداختن به صورت خانوادگی و همگانی یک فرصت دانست و افزود : برای ارتقا برنامه های توسعه اسکی و با بررسی های که به عمل آمده حضور بخش غیر دولتی و حمایت از زیر ساخت های پیست های اسکی یک ضرورت است که وزارت ورزش و جوانان با بهره گیری از معرفی سال 91 توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از این مهم حمایت ویژه ای را خواهد داشت .
وی دعوت از سرمایه گذاران با استفاده از نیروی موثر بومی و علاقمندی به توسعه این رشته به خصوص در استانهای مستعد کشور را در دستور کار فدراسیون اسکی قرار داد .
رسولی نژاد اضافه کرد : وزارت ورزش و جوانان با رویکرد جدید در سال 91 از رشته های که در گذشته توجه کمتری می شدند ، حمایت خواهد کرد تا شاهد توسعه همه رشته های ورشی و حمایت از فدراسیونها و قهرمانان عزیز میهن اسلامی باشیم .
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانها با تقدیر از برنا مه های انجام شده فدراسیون اسکی و مدال آوری در مسابقات آسیائی و قهرمانی جوانان آسیا از مسئولان اسکی خواست تا برای حضوری موفق در کسب حداکثر سهمیه المپیک زمستانی 2014 سوچی روسیه تلاش ویژه ای نمایند .

تاريخ  ارسال:يكشنبه 13 فروردين 1391 - 13:28

کد:26452-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.