پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












توصیه فدراسیون اسکی به اسکی بازان
لزوم تهیه کارت بیمه ورزشی در سال91

فدراسیون اسکی به منظور حمایت از اسکی بازان توصیه اکید می نماید با شروع سال 91 علاقمندان به این رشته ورزشی نسبت به تهیه کارت بیمه ورزشی اقدام نمایند .
علاقمندان میتوانند با مراجعه هیئت پزشکی ورزشی استانها و یا مراکز اداره ورزش و جوانان ، نسبت به تهیه کارت بیمه ورزشی اقدام تا در صورت بروز حوادث بتوانند از طرح پوشش بیمه ورزشی برخوردار شوند .
پرداخت کمک هزینه درمان حداکثر 5 برابر تعرفه دولتی( تا سقف 3 میلیون تومان)،پرداخت غرامت نقض عضو دایم یا فوت ناشی از حوادث ورزشی تا سقف 6 میلون تومان و پرداخت کمک هزینه جبران خرید وسایل جراحی تا سقف 600 هزار تومان از جمله خدماتی است که ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون با توجه به ضوابط مشخص مصوب مجمع می توانند از آن بهره مند شوند.
در حال حاضر علاوه بر درمانگاه مرکزی فدراسیون که روزانه ورزشکاران آسیب دیده در آن تحت معاینه و همچنین مشاوره های تغذیه ، روانشناسی ورزشی و توانبخشی ورزشی قرار می گیرند به همت هیات های پزشکی ورزشی استان ها و حمایت ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در سراسر کشور بهترین پزشکان متخصص در حوزره های مختلف خدمات لازم را به ورزشکاران عزیز ارائه می کنند.
اسکی بازان میتوانند در تهران جهت اطلاعات بیشتر با هیئت پزشکی ورزشی تهران با شماره 77525815 تماس حاصل نمایند .

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 16 فروردين 1391 - 08:41

کد:26453-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.