جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در حاشيه كنگره فدراسيون جهاني در كره جنوبي
تقدیر مسئولان فدراسیون جهانی اسکی از دولت جمهوری اسلامی ایران

مسئولان فدراسیون جهانی اسکی در چهل و هشتمین کنگره جهانی این فدراسیون به دلیل حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون اسکی ایران از دولت جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند .
در این کنگره و طی نشستی با حضور کاسپر رئیس فدراسیون جهانی اسکی و سارا لوئیز دبیر کل فدراسیون جهانی اسکی با عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی از اقدامات انجام شده در جهت توسعه اسکی در ایران و ثبات در مدیریت فدراسیون اسکی از وزارت ورزش و جوانان و دولت جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند .
عیسی ساوه شمشکی در گفتگوئی به دستاوردهای این کنگره پرداخت و گفت : در این کنگره جلسات متعددی پیرامون فعالیتهای اسکی در جهان برگزار شد که مهمترین آن انتخاب مجدد یان فرانکو کاسپر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی برای 14 سال پیاپی بود که شورای 16 نفره فیز نیز با رای 115 کشور انتخاب شدند . پس از انتخاب شورای 16 نفره اعضای منتخب کاسپر را انتخاب کردند و وی به مدت 2 سال دیگر سکان دار اسکی جهان شد .
در این کنگره دکتر لی رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا با تمجید از برگزاری رقابتهای اسکی آلپاین جوانان آسیا در ایران روند توسعه این رشته را در آسیا توسط فدراسیون اسکی ایران بسیار عالی ارزیابی کرد که در این جلسه توانستیم با نظر مساعد اعضا در سمت نائب رئیسی کنفدراسیون اسکی آسیا ابقا شویم .همچنین در جلسات تخصصی کمیته های فرعی در اسکی چمن نیز کرسی هیئت رئیسه این کمیته توسط اینجانب تمدید شد . در جلسه اسکی چمن کشورهای لبنان ، هندوستان ، مغولستان و کرواسی به جمع کشورهای عضو کمیته اسکی چمن پیوستند .
وی با اشاره به جلسات همکاری با دیگر کشورها اضافه کرد : با روسای فدراسیون اسکی لبنان ، قزاقستان ، ازبکستان مذاکره شد و مقرر گردید که مسابقات چند جانبه غرب آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار گردد .
همچنین با توجه به تجربه خوب برگزاری مسابقات اسکی آلپاین جوانان توسط کشورهای آسیائی قرار شد تا مسابقات بزرگسالان این رشته نیز از سال 2015 برگزار گردد که کره جنوبی به دلیل میزبانی بازیهای المپیک زمستانی 2018 اولین دوره این مسابقات را پذیرفت تا آزمونی باشد برای میزبانی رویداد بزرگ المپیک . میزبانی بعدی این رقابتها نیز به ایران سپرده شد . این مسابقات در رشته مارپیچ کوچک ، بزرگ سرعت و ترکیبی به تصویب رسید .
در حاشیه این کنگره مسئولان فدراسیون اسکی کشور های عضو از محل برگزاری مسابقات المپیک زمستانی 2018 بازدید به عمل آوردند و روند آماده سازی پیستها از نزدیک دیدند .
ساوه شمشکی یاد آور شد : فیلم مسابقات جوانان آسیا درایران به مسئولان فدراسیون جهانی ارائه شد که دبیر کل فدراسیون جهانی با تقدیر از برنامه های فدراسیون اسکی ایران با برگزاری کمپ آسیائی برای چندین کشور فعال در رشته آلپاین موافقت و اعلام کرد فدراسیون جهانی اسکی از این نوع برنا مه ها حمایت ویژه خواهد داشت . همچنین مسئولان فدراسیون جهانی اسکی به دلیل توسعه این رشته در میان بانوان و افزایش تعداد اسکی بازان در ایران از تلاشهای انجام شده در این زمینه تشکر کردند .
در پایان این کنگره مسئولان کمیته برگزاری رقابتهای المپیک زمستانی سوچی 2014 روسیه گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده و شیوه ارتباط با کمیته برگزار ارائه نمودند و به صورت پرسش و پاسخ جلساتی را با روسای فدراسیون های اسکی جهان برگزار کردند .
رئیس فدراسیون اسکی با ارزیابی حضور موفق در این کنگره گفت : خوشبختانه وضعیت اسکی ایران در مجامع بین المللی بسیار خوب است و روسای تصمیم گیرنده فیز نگاه مثبتی به اسکی ایران دارند .


تاريخ  ارسال:يكشنبه 21 خرداد 1391 - 10:17

کد:26503-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.