سه شنبه 31 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در بازديد دكتر سجادي از پيست اسكي بين المللي دربندسر
عملكرد بخش خصوصی در اداره پيست اسكي دربندسر قابل توجه است

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان كه به منظور بازديد از اقدامات اجرائي پيست اسكي دربنسر در اين منطقه حضور يافت عملكرد بخش خصوصی در اداره پيست اسكي دربنسر را قابل توجه دانست .
دکتر سجادی در خصوص فعالیت های زیرساختی در پيست اسكي بين المللي دربندسر و اداره آن توسط بخش خصوصی اشاره داشتند :این منطقه به علت موهبت الهی که در اختیار مردم قرار گرفته است با خصوصی سازی از این نعمت الهی می توان به نحو احسن استفاده کرد، خوشبختانه در پیست دربندسر بخش خصوصی به خوبی عمل کرد و بانصب برف ساز و تله کابین دوازده نفره ، زیرساخت های خوبی را جهت توسعه پیست به عمل آوردند .
وي همچنین درمورداین که می توان با تجهیز و توسعه این پیست و پیست اسکی شمشک راه را برای حرفه ای شدن و قهرمانی ورزشکاران در سطح بین المللی هموار کرد بیان کرد یکی از برنامه های مهم ریاست محترم جمهور این بود که ورزش کشور به دست مردم اداره شود این موضوع به تدریج شروع شده و این اماکن به بخش خوصی واگذار گردید. چون توان دولت به گونه ای نیست که در این خصوص سرمایه گذاری کند ولی اگر دردست افراد دلسوز، مطمئن و کاردان سپرده شود آنها در جهت رشد و تعالی خودشان هم که شده به سوی حرفه ای شدن و قهرمان پروری گام خواهند برداشت. دكتر سجادي در ادامه در خصوص حمايتهاي وزارت ورزش و جوانان از تيم هاي ملي اسكي به منظور كسب سهميه المپيك زمستاني سوچي 2014 خاطر نشان كرد : نگاه وزارت ورزش به همه رشته ها يكسان است و تلاش ميكنيم براي كسب حداكثر سهميه در بخش بانوان و آقايان همه گونه حمايت را از فدراسيون اسكي و اردوها و اعزام ها داشته باشيم .
در این بازدید رئیس فدراسیون اسکی به همراه هیئت مدیره شرکت پاپا دربندسر و بلوکات دبیر هیئت اسکی استان تهران حضور داشتند .

تاريخ  ارسال:يكشنبه 12 آذر 1391 - 08:48

کد:26564-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.