سه شنبه 31 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با بررسی فعالیتهای کمیته آموزش برگزار شد
صدور کارت مربیگری برای مربیای پیشکسوت بالای 60 سال به صورت دائم

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکی با بررسی فعالیتهای کمیته آموزش و تصویب مواردی از جمله صدور کارت مربیگری برای مربیای پیشکسوت بالای 60 سال به صورت دائم در محل فدراسیون برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی در این جلسه ضمن ارائه گزارش مرتضی ساوه شمشکی رئیس کمیته آموزش پیرامون فعالیتهای این کمیته و تقویم سالجاری در خصوص توسعه آموزش در کشور و بررسی تقویم سال 91 بحث و بررسی شد .
در جلسه هیئت رئیسه با کمیته آموزش یکی از موارد مطروحه فعالیت کانون های آموزشی ( کاروان اسکی) بود که اعضا ضمن حمایت از فعالیت کانونها در اجرای برنامه های کلاسهای آموزشی که نقش مهمی در گسترش همگانی این رشته دارد تاکید کردند .
همچنین مقرر شد برای ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و با هماهنگی که در جلسه مدیران پیستهای اسکی با مسئولان فدراسیون انجام شد از این پس کارت مربیگری فارسی و لاتین سالجاری برای مربیان بالاتر از 60 سال به صورت دائم صادر گردد که مدیران پیستهای اسکی همه گونه همکاری را با این عزیزان خواهند داشت .
جلسه هیئت رئیسه با حضور عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی ، روشن پور عضو هیئت رئیسه ، علی عمران سولقانی دبیر، مرتضی ساوه شمشکی رئیس کمیته آموزش و رئیس هیئت تهران ، بهشتیان رئیس هیئت قزوین ، رضائی بازرس فدراسیون و جاسبی خزانه دار برگزار گردید .

تاريخ  ارسال:جمعه 24 آذر 1391 - 21:17

کد:26569-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.