سه شنبه 31 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












نائب رئیس کانون مربیان اسکی شهر تهران:
مربیان مهمترین رکن موفقیت اسکی همگانی کشور هستند

پیام نظر گفت: مربیان مهمترین ارکان موفقیت اسکی کشورند و قصد داریم از برتریم آنها طی سال گذشته تقدیر به عمل بیاوریم.
پیام نظر نائب رئیس کانون مربیان شهر تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کانون مربیان تهران از حدود یک سال و نیم قبل فعالیت خود را آغاز کرد و بخش عمده هدف خود را روی حمایت ازاسکی بازان تهران گذاشت.
وی افزود: آموزش، شاکله و بنیان اسکی کشور است و در این زمینه باید تمهیدات ویژه ای انجام شود به خصوص برای کسانی که برای نخستین بار برای آموزش دیدن به اسکی ملحق شده اند.
وی تصریح کرد: مربی خوب اسکی باید دارای شخصیت و توانایی های باشد که اسکی را به صورت اصولی و همراه با علاقه و تشویق به شاگرد خود بیاموزد.
وی ادامه داد حدود چند سال است که طبق آئین نامه کانون مربیان این کانون به عنوان یک نهاد غیر دولتی که هم زیر مجموعه هیئت اسکی و فدراسیون اسکی است و هم به صورت مستقل کار می کند، اقدام به انجام برنامه هایی می نماید .
وی افزود: بنابراین کانون مربیان در حین انجام وظایف خودشان با سیستم هیئت و فدراسیون نیز هماهنگی و همکاری زیادی دارند.
وی ادامه داد: از اهداف بعدی کانون می توان به تجهیز لباس مربیان به صورت لباس های متحد الشکل اشاره کرد.وی بیان کرد: جلسات هم اندیشی نیز در رأس کار می باشد و همچنین هر از چندگاهی مسابقاتی ویژه مربیان برگزار می شود به طور مثال در روز معلم چنین مسابقه ای در میان مربیان انجام شد که حدود 100 مربی در آن حضور داشتند و این خود محکمی برای سنجش آمادگی و رقابت مربیان است.
**کانون از مربیان نمونه تجلیل می کند
نظر در خصوص مربیان برتر اسکی بیان کرد: همواره برای مربیان تشویق هایی قرار می دهیم و قصد داریم برای مربیانی که بالاترین ساعت تدریس را دارند چنین کارهایی را انجام دهیم.
وی افزود: همچنین هیئت اسکی استان تهران برای تشویق مربیان نمونه، سفرهای زیارتی و سیاحتی تشکیل می دهد که امسال هم این اتفاق افتاد.
**نزدیک به 200 مربی جدید در استان داریم
نظر در خصوص تعداد مربیان تهرانی بیان کرد: سطح آگاهی و تعداد مربیان نیز هرساله در کانون افزایش می یابد و در حال حاضر حدود 200 مربی عضو کانون در رشته های صحرانوردی، آلپاین، اسنوبرد در سطح استان وجود دارند.
وی تصریح کرد: معتقدم مربیان هستند که اصول و پایه و زیرساخت های اسکی را می سازند.
اگر مربیان بتوانند بستر و انگیزه لازم را ایجاد کنند باعث توسعه ورزش اسکی می شوند.
وی تأکید کرد: در برخی رشته ها همچون فوتبال و بدمینتون توسعه همگان ساده است و لزوم حضور مربی کمرنگ تر است ولی در رشته هایی مثل شنا و اسکی مربیان خوب باعث پیشرفت این ورزش در سطح کشور می شوند.
وی از حمایتهای هیئت اسکی استان تهران طی مدت فعالیت کانون مربیان اسکی شهر تهران تشکر و قدردانی کرد .

تاريخ  ارسال:سه شنبه 5 دي 1391 - 00:33

کد:26578-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.