چهارشنبه 1 خرداد 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رئیس هیئت در جمع مربیان کانون اسکی شهر تهران
سیاست هیئت اسکی حمایت همه جانبه از زیر مجموعه اسکی تهران است

گردهمائی و هم اندیشی مربیان اسکی شهر تهران با هدف تشریک مساعی در خصوص ارتقا فعالیت مربیان برگزار شد که رئیس هیئت اسکی استان تهران گفت : سیاست هیئت اسکی حمایت همه جانبه از زیر مجموعه اسکی تهران است .
این مراسم توسط کانون مربیان اسکی شهر تهران با حضور 40 نفر از مربیان فعال اسکی شهر تهران برگزار شد که مربیان در دیداری صمیمی به بیان دیدگاههای خود پرداختند .
در این هم اندیشی مربیان اسکی شهر تهران به بیان مواردی از جمله انسجام میان مربیان، کمبود مدرسین تهرانی ، تجهیز مدرسه اسکی توچال ،نبود امکانات کافی برای مربیان در توچال ، لزوم بازرس برای نطارت بر مربیان، نبود امکانات کافی برای اسکی قهرمانی ، فعال شدن برنامه های شهرنشینان ، ارتقا فرهنگ ارتباط با نوآموزان ، لزوم برنامه برای امور مربیان توسط کانون ، فرهنگ سازی ، بازآموزی مربیان قدیمی و پیشکسوت ، سرمایه گزاری در بخش اقتصادی ، برقراری مکانیزم بیمه تکمیلی برای مربیان و ایجاد انگیزه و اعتماد بین خانواده های و علاقمندان و برگزاری مستمر مسابقات مربیان با مسئولین هیئت و کانون پرداختند .
در این مراسم پس از ارائه دیدگاههای مربیان به صورت حضوری و مکتوب مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران فعالیتهای کانون مربیان اسکی شهر تهران را طی 1 سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت : تشکیل این کانون یک گام برای توسعه فعالیتهای کانون بوده که خوشبختانه تعامل خوبی میان هیئت و هیئت رئیسه کانون برقرار است و سیاست هیئت اسکی حمایت همه جانبه از زیر مجموعه اسکی تهران همچون هیئتهای تابعه و کانونها است .
وی بااشاره به اینکه پیستها در اختیار بخشهای دیگری جدای از هیئت و فدراسیون است گفت : با همین امکانات موجود سعی کردیم که شرایط را برای مربیان در تهران مساعد کنیم تا سطح آموزش ارتقا یابد . کاون رابطه خوبی بین مربیان برقرار کرده و هیمن فضای مشارکتی که امروز فراهم شده می تواند ادامه یابد و از اهداف اساسی کانون باشد .
ساوه شمشکی خاطر نشان کرد : برنا مه ای کانون برای ایجاد اتحاد و انسجام مربیان با برگزاری مسابقات بسیار خوب است که باید در این راستا تلاش شود تا نقاط ضعف به ویژه در توچال که خانه اسکی بازان تهرانی است شناسائی شود و برای رفع آن با کمک خود مربیان و هیئت اسکی و هیئت رئیسه کانون مرتف شود .
در این جلسه هیئت رئیسه کانون از حمایتهای هیئت اسکی استان تهران تقدیر کردند و خواستار مشارکت همه مربیان برای ارتقا سطح آموزشی در تهران شدند .
رئیس هیئت اسکی استان تهران از ورود 60 مربی جدید به جامعه مربیان استان تهران خبر داد و افزود : هر ساله فعالیتهای زیادی برای برپائی کلاسهای مربیگری می شود که در سالهای گذشته بی سابقه بوده است .
در این جلسه پیام نظر به نمایندگی از کانون مربیان اسکی شهر تهران عملکرد 16 ماه از زمان راه اندازی کانون را به اطلاع اعضا رساند .
مقرر شد تا طی 10 روز آینده مراسم تجلیل و قدردانی از مربیان برتر سال گذشته و تلاشگران اسکی تهران در محل سرای محله تجریش برگزار گردد .

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 7 دي 1391 - 15:48

کد:26580-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.