چهارشنبه 1 خرداد 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












دکتر عباسی در مراسم افتتاحیه دستگاه برف ساز دربندسر :
فعالیت های توسعه اسکی در ایران شایسته تقدیر است

وزیر ورزش وجوانان از برف به عنوان طلای سفید نام برد و خواستار استفاده حداکثری و منطقی از این نعمت بزرگ طبیعی در راستای توسعه همگانی و قهرمانی ر شته اسکی شد که در این زمیته در خصوص توسعه اسکی در ایران گفت : انصافا" فعالیتهای توسعه اسکی در ایران شایسته تقدیر است
مراسم افتتاح و راه اندازی دستگاه برف ساز در پیست اسکی بین المللی دربندسر با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان ، دکتر سجادی معاون ورزشی ، ساکی زاده مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی ، نژاد فلاح مدیر کل ورزش و جوانان ،فرماندار شمیرانات ، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران و مسئولان محلی امروز ( پنج شنبه ) در محل پیست با همراهی قهرمانان اسکی کشور و جمعیت کثیری از علاقمندان به ورزشهای زمستانی برگزار شد .
وزیر ورزش وجوانان از برف به عنوان طلای سفید نام برد و خواستار استفاده حداکثری و منطقی از این نعمت بزرگ طبیعی در راستای توسعه همگانی و قهرمانی ر شته اسکی شد .
محمد عباسی در مراسم افتتاح مراسم برف ساز در پیست اسکی بین المللی دربند سر ٰ توسعه زیرساختها وبهره گیری از تکنولوژی در راستای توسعه ورزش کشور در دو بخش همگانی و حرفه ای از برف به عنوان طلای سفید نام برد و گفت: باید تلاش کنیم تا بیشترین استفاده را از این نعمت بزرگ ببریم.

وی سرمایه گذاری بخش خصوصی از سرمایه گذار در حوزه ورزش را اقدامی مهم دانست وگفت:تلاش فدراسیون اسکی در ترغیب بخش خصوصی و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته اقدامی قابل تقدیر است که باید تداوم یاید .

وزیر ورزش وجوانان با مهم خواندن خرید وراه اندازی دستگاه برف ساز در دربند سر ادامه داد : امیدوارم این امکانات در جهت توسعه همگانی و ورزش قهرمانی وحرفه ای قرار بگیرد .
وی فراهم کردن زیر ساختهای لازم را برای قهرمان پروری و مدال آوری مهم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد : با وجود پتانسیل بسیار خوب در جوانان ایران اسلامی و علاقمندان به ورزشهای زمستانی باید شاهد تلاشهای بیشتر در این زمینه باشیم و جایگاه اسکی ایران را در میادین جهانی ارتقا ببخشیم .
در این مراسم دکتر عباسی و هیئت همراه با حضور در پیست و استفاده ار دستگاه بالابر از تمامی مسیر پیست بازدید کردند و پس از آن از پیست اسمی بین المللی شمشک و 2 مسیر این پیست نیز بازدید کردند .

تاريخ  ارسال:جمعه 22 دي 1391 - 12:05

کد:26597-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.