پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












توسط کانون مربیان اسکی شهر تهران و هیئت اسکی استان تهران
مراسم تجليل از پيشكسوتان و مربيان برتر اسكي شهر تهران در سال 90 برگزار شد

مراسم تجليل از پيشكسوتان و مربيان برتر اسكي شهر تهران با حضور اعضاي كانون مربيان شهر تهران،رييس هييت اسكي تهران، رئیس هیئت اسکی شمیرانات ، رئیس هیئت اسکی شمالشرق و جمع كثيري از مربيان و پيشكسوتان و علاقه مندان به اسكي در سراي محله تجريش برگزار شد .
به گزارش كانون مربيان شهر تهران،پس از 15 ماه فعاليت مستمر كانون مربيان شهر تهران در زمينه آموزش،مقرر شد تا از فعال ترين مربيان اسكي تهراني تقدير به عمل بيايد.بر اين اساس در مراسمي باشكوه از پيشكسوتان اسكي كه سالهاي طولاني براي رشد و ارتقاي اين رشته تلاش كرده بودند به همراه جمع زيادي از مربيان كه هم از لحاظ ساعت كاركرد و هم همكاري در بخش آموزش در پيست اسكي توچال فعاليت چشمگيرتري داشتند تقدير شد و به رسم يادبود لوح و جوايزي اهدا گرديد.
در ابتداي اين جلسه نايب رييس كانون مربيان شهر تهران گزارش كوتاهي از 15 ماه فعاليت اين كانون،روند انتخاب هييت رييسه و برگزاري جلسات و كاركرد و اقدامات اين كانون ارائه داد.سپس اشاره اي به تلاش اين كانون براي جذب تجهيزات تهيه شده توسط آنها براي مربيان از جمله تهيه 15 دست لباس و 20 عدد عينك اسكي شد.
سپس فيلمي از مصاحبه با مربيان فعال در مدرسه اسكي توچال به نمايش درآمد و همه آنها متفق القول بر اين باور بودند كه شرايط آموزش اسكي با آغاز به كار كانون مربيان رشد چشمگيري داشته و استقبال ازاين رشته نيز بسيار بيشتر شده است .
سپس از پيشكسوتاني از جمله خليل عباسي،ناصر رستمي و نصرت اله نوري دعوت شد تا ضمن بيان خاطرات خود اشاره اي به آغاز فعاليت رسمي اسكي در كشور داشته باشند.پس از آن محمد نظر رياست كانون مربيان شهر تهران از مربيان جوانمرد اسكي كه در كنار آموزش اسكي به اقدامات خيرخواهانه از جمله كمك به زلزله زدگان پرداختند، تقدير و تشكر كرد.
همچنين مرتضي ساوه شمشكي رييس هييت اسكي تهران طي يك سخنراني مفصل از مربيان اسكي تهراني درخواست كرد كه حوزه آموزش خود را تنها متمركز بر پيست توچال نكنند و در ساير پيست هاي اسكي تهران و حتي ساير شهرستان ها به آموزش بپردازند.وی از تلاشهای کانون تقدیر کرد و گفت : برای اهداف کانون که همانا اهداف هیئت اسکی استان تهران است همه مربیان باید تلاش کنند تا نمایندگان آنان در هیئت رئیسه برنامه ها را به جلو ببرند . همچنین توسعه کارها در شهرنشینان ، استعداد یابی برگزاری مسابقات را از دیگر اهداف کانون شمردند .
در پايان مراسم تقدير از مربيان آغاز شد.در بخش آقايان از سيد كاظم نقوي-امير علي همايون-سينا شامياني –محسن كمايي –محمد پويا نژاد و سامان ناظمي-احسان مير مهدي-محمد بختياري-عليرضا اخشنگ-بهروز محمدي- شاهين شه پري و محسن كمايي و در بخش بانوان از عسل محسني-مونا سراجي-سوسن محلوجي-هانيه ولدخاني-نوشين احدي-ركسانا منتظري و پريسا نظر تقدير بعمل آمد.
همچنين از برگزيدگان مسابقات قهرماني مربيان اسكي شهر تهران نيز قدرداني شد.بر اين اساس در بخش بانوان از سميرا زرگري-پريسا نظرو ياسمن شيرازي و در بخش آقايان در مجموع از ساسان بيهقي-فرهاد مهرآيين-محسن كمايي-فتحعلي فاتح-مرتضي نظر-حسين سليماني-فرشيد ذاكري-محمد رضا برخورداري و محمد پويا نژاد تقدير شد.
پس از آن با تقدير از اعضاي هييت رييسه كانون توسط مرتضی ساوه شمشکی كه در طول اين مدت تلاش شبانه روزي براي ارتقاي كمي و كيفي آموزش اسكي در تهران داشتند ،اين مراسم به پايان رسيد.



تاريخ  ارسال:جمعه 29 دي 1391 - 15:58

کد:26607-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.