پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رئیس هیئت اسکی استان تهران و رئیس کمیته آموزش به تبیین برنامه های آموزش پرداخت
برنامه های آموزش و آزمونهای ورودی مربیان با شرایط ویژه ای برگزار می شود

رئیس هیئت اسکی استان تهران با اشاره به برنامه های جدید شیوه آموزش گفت : برای اینکه بهترین شرایط آزمون های ورودی مربیگری ایجاد شود بنا داریم تا 2 رزو قبل از آزمون شرایط آن را اعلام کنیم ضمن اینکه ممتحنین نیز تا روز قبل مشخص نشدند و در روز آزمون اسکی بازان فقط با شماره سینه حرکت میکنند و نام افراد برای حفظ عدالت خوانده نمی شود .
رئیس کمیت آموزش فدراسیون اسکی اضافه کرد : بنا داریم تا داوری کاملا" به درستی انجام شود و کلاسها بر اساس آئین نامه کوتاه مدت مربیگری تنها با حضور 30 نفر تشکیل خواهد شد .
ساوه شمشکی خاطر نشان کرد : از فصل آینده بنا داریم تا مربیان بدانند که با چه هدفی مربی خواهند شد و باید تعهد دهند تا در هفته در یکی از پیستهای اسکی استان تهران به آموزش بپردازند که در این شرایط و با تائید مدارس اسکی کارت مربیان تمدید خواهد شد .
مربیان باید بدانند که مربیگری استفاده از تسهیلات پیستهای اسکی نیست بلکه این امکانی است که هیئت اسکی با تعاملی که با مدیران پیستها دارد برای مربیان ایجاد میکند و هدف مربیگری که ارتقا سطح آموزش است که نباید نادیده گرفته شود .
وی همچنین از موارد تشویقی هیئت برای مربیان نام برد و گفت : تا به حال از هر عنوانی برای تشویق مربیان بهره گرفتیم و همواره در کنار مربیان بودیم . در هین راستا اعزام مربیان به سفر های زیارتی و توریستی حتی به خارج از کشور از اقدامات این هیئت بوده است .
رئیس هیئت اسکی در پایان از خانواده ها درخواست کرد برای حفظ سلامت فرزندان خود و امنیت بیشتر برای آموزش تنها به مدارس اسکی مراجعه کنند که در غیر این صورت هیئت اسکی استان تهران و فدراسیون اسکی هیچ گونه مسئولیتی را عهده دارنخواهد بود .

تاريخ  ارسال:شنبه 28 بهمن 1391 - 23:36

کد:26634-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.