پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












بعد از 24 روز تعطیلی و اورهال شدن دستگاههای بالابر
پیست اسکی بین المللی توچال بازگشائی شد

بنابر اعلام مجموعه فرهنگی ورزشی توچال خط 2 تله کابین توچال که به منظور تعميرات دوره اي ضرورري و اور هال نمودن به مدت 24 روز بسته شده بود از 27 اردیبهشت برای علاقمندان به اسکی و کوهنوردی بازگشائی خواهد شد .

رئیس هیئت اسکی استان تهران با بیان این مطلب افزود : طبق اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی توچال و با همت تلاش کارشناسان و متخصصان فنی این مجموعه کار تعمیرات و اورهال شدن خط 2 تله کابین به پایان رسیده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی پیست اسکی بین الملی توچال واقع در ایستگاه هفتم جمعه 27 اردیبهشت ماه مجددا" برای علاقمندان به ورزشهای زمستانی و اسکی بازگشائی خواهد شد .
مرتضی ساوه شمشکی اضافه کرد : این پیست با توجه به شرایط ویژه و ارتفاع بالا امکان پرداختن به اسکی را تا اواسط خرداد دارد و بیشترین زمان بهره برداری اسکی را در کشور به خود اختصاص داده است .
بنابر گزارشهای رسیده پیست توچال از زیر سازی خوبی برخوردار است و امروز با بارش برف در این پیست و دمای نزدیک به صفر درجه شرایط زمستانی را در این فصل فراهم آورده است .
پیست اسکی بین المللی توچال از اواسط آبان به بهره برداری می رسد و در ارتفاع 3800 متری از سطح دریا جزو مرتفع ترین پیستهای اسکی جهان است .
پیست اسکی توچال تا اطلاع ثانوی تنها روزهای یکشنبه تعطیل خواهد بود .

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 26 ارديبهشت 1392 - 19:46

کد:26669-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.