دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












عیسی ساوه شمشکی میهمان هیئت رئیسه کانون مربیان اسکی شهر تهران

به دعوت کانون مربیان اسکی شهر تهران عیسی ساوه شمشکی نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا و امیر قلعه نویی در فعالیت های فرهنگی این کانون شرکت نمودند.






به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی شمیرانات سه شنبه مورخه 26 آذر ماه 92 عیسی ساوه شمشکی ، امیر قلعه نویی و تنی چند از مسئولین بلند پایه شهرداری تهران میهمان کانون مربیان اسکی شهر تهران بوده که با شرکت در مراسم معنوی غبار روبی صحن مطهر حضرت صالح (ع)این مراسم به پایان رسید.

عیسی ساوه شمشکی طی مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی هیئت اسکی شمیرانات اعلام کرد : از کانون مربیان اسکی شهر تهران و آقای رضا احتشام شهیدی جهت برگزاری این گونه مراسم تشکر و تقدیر ویژه می نمایم.

وی افزود : بعد از 32 سال فعالیت در فدراسیون اسکی حضور در سرداب امام زاده ، زیارت و غبا روبی یکی از بهترین خاطرات زندگی ام محسوب می شود.

نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا در رابطه با سمت جدید خود اظهار داشت : پس از کناره گیری از سمت رئیس فدراسیون اسکی و طی جلساتی که با وزیر محترم ورزش داشتم طبق دستور ایشان به عنوان نماینده وزیر ورزش در توسعه ورزش های زمستانی منصوب شدم که جا دارد از اعتماد آقای دکتر گودرزی و آقای دکتر سجادی تشکر نمایم.

ساوه شمشکی افزود :امید آن دارم تا با تعامل ، همکاری و همدلی بیشتر شاهد رشد و توسعه اسکی همچنین برگزاری این گونه مراسم و مناسبت های مذهبی بی نظیر در کشور باشیم.

جهت مشاهده تصاویر به قسمت گزارش تصویری مراجعه نمایید.


تاريخ  ارسال:شنبه 30 آذر 1392 - 08:49

کد:26764-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.