دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در آستانه برگزاري رقابتهاي بين المللي كسب سهميه المپيك
بازديد سرپرست فدراسيون اسكي از پيست اسكي بين المللي دربندسر

ناصر طالبي سرپرست فدراسيون اسكي در آستانه برگزاري رقابتهاي بين المللي اسكي آلپاين به منظور كسب سهميه المپيك با هيئت مديره دربندسر ديدار و از پيست اسكي بين المللي دربندسر بازديد كرد .
در اين ديدار ناصر طالبي به همراه عيسي ساوه شمشكي نماينده وزير در توسعه ورزشهاي زمستاني به منظور هماهنگي هاي لازم در برگزاري رقابتهاي بين المللي كسب سهميه المپيك زمستاني كه در تقويم فدراسيون جهاني به ثبت رسيده بود با اعضا هيئت مديره دربندسر جلسه مشتركي را برگزار كردند .
بازديد از محل مسابقات اسكي آلپاين و تمهيدات لازم به منظور ميزباني هر چه بهتر فدراسيون اسكي براي اسكي بازان 10 كشور حاضر در اين رقابتها از برنامه هاي بازديد يك روزه سرپرست فدراسيون اسكي بود .
ناصر طالبي در جريان اين بازديد گفت : اين مسابقات فرصت خوبي براي اسكي بازان تيم ملي ايران خواهد بود تا آخرين شانس خود را در رقابت با اسكي بازان خارجي محك بزنند و شرايطي باشد تا بهترين ها با كسب سهميه المپيك عازم سوچي روسيه شوند .
در اين بازديداعضا هيئت مديره شركت تله سيژ پاپا به بيان ديدگاههاي خود در خصوص تمهيدات لازم پيست براي ميزباني مطلوب اين رقابتها پرداختند .
رقابتهاي كسب سهميه المپيك زمستاني سوچي روسيه تحت نظر فدراسيون جهاني اسكي و با حضور 36 اسكي باز آقايان و بانوان از كشور هاي ترکیه، یونان، تاجیکستان، پاکستان، مجارستان، بلغارستان، مکزیک، لبنان ، مكزيك و آفريقاي جنوبي برگزار خواهد شد .
اين مسابقات در رشته هاي مارپيچ بزرگ و كوچك و در 2 دوره 4 روزه از 15 تا 18 دي در دربندسر و از 22 تا 25 دي ماه سالجاري در شمشك برگزار خواهد شد .

تاريخ  ارسال:شنبه 14 دي 1392 - 08:30

کد:26774-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.