سه شنبه 17 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با برگزاری مسابقه مارپیچ بزرگ پرونده رقابتهای بین المللی و شهرنشینان بسته شد
تهران در صدر مسابقات شهرنشینان ماند

رقابتهای بین المللی اسکی آلپاین که از 15 دی در پیستهای اسکی دربندسر و شمشک در جریان بود با برگزاری مسابقات شهرنشینان و صدرنشینی تهران به اتمام رسید .

در چهارمین روز از مرحله دوم لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین در پیست شمشک و در رشته‌ مارپیچ بزرگ مارتین آنسکلویس از لاتویا اول شد مهدی سولقانی از دیزین پاد و پوریا ساوه شمشکی از تیم شهرداری شمشک و دربندسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در لیگ شهرنشینان نیز فرشید ذاکری از تهران اول شد، آرش بشارتی ازفارس در سکوی دوم قرار گرفت و محمد رضا برخورداری از تهران در جایگاه سوم ایستاد.

اين مسابقات طي 2 روز در رشته مارپيچ بزرگ برگزار شد و اسكي بازان استانها توانستند از كسب پوئن فدراسيون جهاني و ارتقا رنكينگ در ليست جهاني بهره مند شوند بنابراین . با برگزاری مسابقه مارپیچ بزرگ پرونده 8 روز رقابتهای بین المللی و شهرنشینان بسته شد .

اين مسابقات با حضور نماينده فني فدراسيون جهاني برگزار شد. استانهاي تهران ، فارس ، اصفهان، زنجان، البرز، كردستان، قزوين، خراسان رضوي، همدان و يك تيم از ارامنه در اين مسابقات شركت کردند.
مراسم توزیع جوایز این مسابقات با حضور طالبی سرپرست فدراسیون اسکی ، ساوه شمشکی نماینده وزیر در توسعه ورزشهای زمستانی ، سولقانی دبیرکل فدراسیون ، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران و رئیس برگزاری و کیادربندسری رئیس کمیته شهرنشینان با مشارکت تعداد زیادی از علاقمندان و تیم های استانی در محل هتل شمشک برگزار شد .

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 25 دي 1392 - 21:48

کد:26792-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.