چهارشنبه 11 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












کیادربندسری(اسکی باز استان تهران): 14 سال برای المپیکی شدنم تلاش کردم

محمد کیادربندسری اسکی بازاستان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین سطح خوبی داشت و حضور خارجی‌ها در این لیگ نتیجه و تاثیر مطلوبی به ارمغان گذاشت، برخی از اسکی‌بازان خارجی عملکرد خوبی داشتند و همین رقابت با آنها را جذاب‌تر کرده بود.

اسکی‌باز المپیکی کشورمان در خصوص المپیکی شدنش افزود: با توجه به پوئن کسب شده جواز اعزام به المپیک را به دست آورده‌ام، در میان خارجی‌هایی که در لیگ حضور داشتند یک اسکی باز ترکیه‌ای و لاتویایی عملکرد بسیار خوبی داشتند که نتایج خوبی هم کسب کردند.

وی در خصوص وضعیت پیست‌های اسکی بیان کرد: وضعیت پیست اسکی دربندسر بسیار خوب بود و شمشک هم علیرغم برف کم وضعیت مطلوبی داشت و مسئولان تمام تلاش خود را به کار بسته بودند تا شرایط میزبانی را به بهترین شکل فراهم کنند.

کیادربندسری در خصوص تاثیر مربیان خارجی بر اسکی‌بازان تیم ملی اظهار داشت: به هر حال حضور هر مربی خارجی بخشی از دانش و تجربه آن‌ها را به ما انتقال می‌دهد هر چند معتقدم مربیان داخلی ما در حال حاضر به تمام شرایط ما آگاهی و اشراف دارند اما نمی‌توان منکر اثرات مثبت برخی مربیان خارجی بر اسکی‌بازانمان شد همان طور که حضور مربی بلغاری، امسال در لیگ کمک زیادی به ما کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اولین بار است که عازم المپیک زمستانی می‌شوم و آرزوی 14 ساله‌ام به واقعیت می‌پیوندد .

تاريخ  ارسال:جمعه 4 بهمن 1392 - 17:56

کد:26800-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.