چهارشنبه 11 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












اخبار المپیک سوچی
علیداد ساوه شمشکی : تمرینات عالی است ، احتیاج به زمان گیری نیست

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در حاشیه روز هفتم از تمرینات تیم ملی اسکی آلپاین گفت :در کنار قهرمانان جهان و در پیست المپیک سطح تمرینات عالی است .
در روز هفتم از تمرینات و در رشته مارپیچ بزرگ تیم ملی اسکی ایران امروز با قهرمانان جهان و در چند نوبت به تمرین و آماده سازی قبل از مسابقه پرداخت . علیداد ساوه شمشکی در حاشیه این تمرینات به خبرنگار اعزامی گفت : سعی میکنیم که با تمرین در کنار قهرمانان اسکی جهان ،اگر حرکات اصلاحی لازم باشد طی این چند روز برای بهتر شدن به کار ببریم . وی اضافه کرد : خوشبختانه تا امروز نیازی به اجرای اصلاحات نبوده و اسکی بازان تیم ملی عالی ترین سطح تمرینات را در پیست المپیکی و با حضور قهرمانان ادامه می دهند .
ساوه شمشکی در پاسخ به این سوال که تایم گیری برای اعضا تیم لحاظ می شود گفت : در اینجا نیازی به زمان گیری نیست ، چرا که شاید روحیه اسکی بازان را تحت تاثیر قرار دهد . ما در ایران و اینتر توکس اتریش با زمان گیری توانستیم فاصله اسکی بازان را سنجش کنیم و در مواردی هم بر مبنای آن تمرینات را انجام دادیم .
وی ابراز امیدواری کرد اگر شرایط به همین صورت باشد در مسابقات هفته آینده شاهد نتایج خوبی در این دوره از بازیها خواهیم بود .

تاريخ  ارسال:يكشنبه 27 بهمن 1392 - 15:46

کد:26826-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.