چهارشنبه 11 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












شمارش معکوس برای تاریخ اسکی آلپاین ایران
حسین ساوه شمشکی / 3 تا 4 ثانیه بهتر از ونکوور اسکی می کنم

حسین ساوه شمشکی که برای دومین بار در المپیک زمستانی شرکت می کند گفت : تمرینات خوبی داشتم و تلاش بر این است که 3 تا 4 ثانیه اختلاف زمان المپیک قبل با نفر اول را در سوچی بهبود بخشم .
به گزارش خبرنگار اعزامی ، پس از تعطیلی تمرینات 10 روزه تیم ملی اسکی آلپاین ساوه شمشکی ضمن رضایت از تمرینات خودش در سوچی گفت : خوشبختانه شرایط اینجا عالی بود ، سعی کردیم از فرصت استفاده کنیم . تمرین در کنار تیم ایتالیا و فرانسه خوب بود و همین که الگو برداری کردیم به سودمان شد . البته که در المپیک حساسیت بالاست و هر کشوری با امکانات خودش تمرین را برپا می کند .
وی اضافه کرد : تیم ایتالیا و فرانسه دائما" از پودر شیمیائی برای پیست تمرینی استفاده می کردند که فکر کنم این نوع مواد نگهدارنده تنها در اختیار تعدادی ا زکشوها باشد . ساوه شمشکی در ارزیابی تمرینات با المپیک سال 2010 گفت : در ونکور شرایط برف خیلی بهتر بود ولی اینجا تعداد روزها ی تمرینی بیشترشد .
المپین اسکی آلپاین کشورمان در خصوص مسابقه مارپیچ بزرگ خاطر نشان کرد : اسکی یک ورزش با ریسک بالاست امیدوارم تا در این دوره 3 تا 4 ثانیه زمان مجموع 2 مانش را نسبت به نفر اول با مقایسه در المپیک ونکور بهبود ببخشم.
مسابقه مارپیچ بزرگ چهارشنبه ساعت 11 به وقت سوچی برگزار میگردد .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 28 بهمن 1392 - 18:34

کد:26830-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.