چهارشنبه 11 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در فاصله 2 روز تا اولین مسابقه اسکی آلپاین ایران / تمرینات تعطیل شد
کیادربندسری : امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم

در فاصله 2 روز تا اولین مسابقه اسکی آلپاین کاروان اعزامی ایران به المپیک زمستانی به دلیل مه و شرایط نامساعد جوی تمرینات تیم ملی متوقف شد .
به گزارش خبرنگار اعزامی : از صبح دوشنبه با ریزش شدید مه و شرایط نامساعد جوی بسیاری از رقابتهای کوهستانی متوقف شد . بر این اساس تمرینات تیم ملی اسکی آلپاین در سوچی به پایان رسید تا روز چهارشنبه اولین مسابقه تیم ملی اسکی آلپاین در المپیک زمستانی 2104 برگزار گردد . محمد کیادربندسری در این خصوص گفت : طی روزهای گذشته تمرینات به خوبی انجام شد . تمریناتی که بامدال آوران المپیک بود و یک شرایط استثنائی بود که تنها در این رقابتها برای تیم ملی ایران دست میدهد . البته در اینتر توکس هم چنین شرایطی را داشتیم ولی اینجا همه برای مدال آمدند و همین موضوع باعث شده تا رقابت و تلاش برای همه بیشتر باشد.
المپین اسکی آلپاین کشورمان اضافه کرد : امیدوارم نسبت به قهرمانی جهان سال2013 بهتر اسکی کنم و بتوانم جایگاه اسکی ایران را ارتقا دهم . از مربی و شرایط رضایت دارم و از این پس باید خودم بتوانم آبروی اسکی ایران را حفظ کنم .
وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی نتیجه بهتر در کدام رشته را دارد گفت : من در تکنیک نسبت به سایر قهرمانان به ویژه اروپائی ها فاصله دارم ولی در مارپیچ بزرگ تخصص بیشتری دارم و فکر کنم در این مسابقه نتایج بهتری کسب کنم .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 28 بهمن 1392 - 18:39

کد:26832-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.