چهارشنبه 11 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












ورزشکار استان تهران پس از کسب جایگاه 51 المپیک زمستانی
می توانستم با کاهش 2 ثانیه زمان بهتر اسکی کنم

محمد کیادربندسری در پایان مسابقه مارپیچ بزرگ المپیک زمستانب سوچی گفت : برف باعث شد که ریسک کنم تا جائیکه می توانستم با کاهش 2 ثانیه زمان بهتر اسکی کنم .
به گزارش خبرنگار اعزامی، المپین اسکی ایران که برای اولین بار توانست کمترین زمان را نسبت به نفر اول با 16/84 در مارپیچ بزرگ تجربه کند گفت : این مسابقه را فقط در المپیک باید تجربه کرد با همه مسابقات متفاوت بود اینجا باید خود اسکی باز با آنچه که توان دارد اسکی کند تادراین میدان بزرگ و استثنائی بدرخشد .کیادربندسری اضافه کرد : با توجه به بارش برف و گرم شدن دمای برف وضعیت برف در این مسابقه تعغیر کرد برای ما که رسیدن به المپیک خیلی سخت است شرایط به گونه ای بود که باید ریسک میکردیم تا اوت نکنیم. می توانستم 2 ثانیه بهتر اسکی کنم . ضمن اینکه اگر مسابقه 10 مانش بود در مانش دهم من با نفر اول شاید 3 ثانیه اختلاف داشتم .
محمد کیادربندسری تجربه حضور در مسابقات بزرگ را رکن اصلی پیشرفت عنوان کرد و گفت : امیدوارم تجربیاتی که بدست آوردم را برای اعضا تیم و اسکی ایران انتقال دهم چرا برای حضور در المپیک باید میدانهای بزرگ دید و تجربه کرد .
وی ضمن ابراز رضایت از کاهش زمان نسبت به نفر اول در مقایسه با المپیک تورینو و ونکور گفت : انتظار من بیشتر از این بود در میانه های مسیر فشار این مسابقه برای من کاملا محسوس شد و فقط سعی کردم که باهر چه توان دارم اسکی کنم . امیدوارم در آینده فرصتی داشته باشم که نتایج بهتری را بدست بیاورم .

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 09:57

کد:26837-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.