يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران
ورزشکاران استان تهران پر قدرت ظاهر خواهند شد

پس از پايان جلسه، مسوولان فدراسيون و پيست ديزين،ناصر طالبي از تلاش تمام كميته هاي فدراسيون و مسولان پيست ديزين براي ميزباني هرچه بهتر مسابقات اسكي قهرماني جوانان آسيا خبر داد.
سرپرست فدراسيون اسكي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:بيست و سومين دوره از مسابقات اسكي قهرماني جوانان آسيا از 12 تا 18 اسفند در پيست بين المللي ديزين برگزار مي شود.

طالبي در خصوص نشست امروز درباره ميزباني اين رقابتها عنوان كرد:قبل از اين هم در يك ماه گذشته جلسات متعددي را با حضور استاندار و مسوولان محترم برگزار كرده بوديم كه جا دارد از همكاري و كمك هاي آنها تشكر كنيم.جلسه امروز نيز با حضور اعضاي كميته هاي مختلف فدراسيون برگزار شد و همه متفق القول با هم در جهت ميزباني هرچه بهتر اين مسابقات تلاش مي كنيم.

وي تصريح كرد:همچنين در اين جلسات شرايط جوي احتمالي در روزهاي برگزاري مسابقات را پيش بيني كرديم و طي دو روز آينده نيز جلساتي خواهيم داشت تا در روز 12 اسفند مراسم افتتاحيه اين دوره از مسابقات برگزار شود.

سرپرست فدراسيون اسكي ادامه داد:15 كشور براي شركت در اين دوره از مسابقات اعلام آمادگي كرده اند كه 9 كشور تا به امروز وارد كشورمان شده اند.از 2 روز قبل كمپ اسكي نيز راه اندازي شده و تيم ها به تمرين در آنجا مي پردازند.

وي در پايان در مورد وضعيت آمادگي ديزين براي ميزباني اين رقابتها خاطر نشان كرد:البته امسال بارش برف چندان زياد نبوده است اما مسوولان ديزين با تلاشهايي كه داشته اند سعي كرده اند تا ميزباني خوبي از اين رقابتها داشته باشند كه ما هم اميدواريم بيست و سومين دوره مسابقات اسكي قهرماني جوانان آسيا در بهترين شرايط برگزار شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 11 اسفند 1392 - 16:47

کد:26850-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.