يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رضايت نايب رييس بانوان فدراسيون اسكي از نتايج مسابقات قهرماني اسكي جوانان آسيا:
خيرخواه:بانوان اسكي باز ايراني، فراتر از حد انتظار درخشيدند

نايب رييس بانوان فدراسيون اسكي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:بانوان اسكي باز ايراني در بيست و سومين دوره از مسابقات قهرماني اسكي آسيا حضور بسيار خوبي داشتند.در اين دوره از مسابقات ورزشكاران بسيار قوي از كشورهايي نظير كره-قزاقستان و ...حضور داشت كه خوشبختانه تعداد مدال ها در بين ورزشكاران ما هر روز افزايش بيشتري پيدا كرد.


وي افزود:ورزشكاران ما با وجود اينكه زمان تمرينات بسيار كمتري نسبت به ورزشكاران ديگر دارند و تنها حدود 2 ماه در سال تمرين مفيد دارند بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند.


خيرخواه تاكيد كرد:اگر بتوانيم زمان تمرين اسكي بازانمان را افزايش دهيم بدون شك با موفقيت ها و افتخار آفريني هاي بيشتري همراه خواهيم بود.همچنين در زمينه افزايش آمادگي جسماني-حقوق ملي پوشان و شركت در مسابقات داخلي و خارجي مختلف و به ويژه بحث استعداديابي مشكلاتي داريم كه بايد آنها را حل كنيم.


بهترين نتيجه بانوان در المپيك سوچي رقم خورد


نايب رييس فدراسيون اسكي با اشاره به نتيجه بانوان در المپيك زمستاني سوچي عنوان كرد:در اين المپيك بهترين حضور بانوان را در تاريخ المپيك زمستاني تجربه كرديم.اسكي ايران براي نخستين بار با 5 سهميه(3 آقا و 2 خانم) عازم سوچي شد و كسب سهميه اي جديد در صحرانوردي نشان داد اسكي بانوان ايران تا چه اندازه رشد و پيشرفت داشته است.


وي در پايان خاطرنشان كرد:اميدوارم اسكي ايران مسير صعودي خود را با قدرت و سرعت بيشتري طي كند و در ادامه نيز شاهد نتيجه گيري مطلوب در اين رشته باشيم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 18 اسفند 1392 - 14:53

کد:26857-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.