يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












نژادفلاح در مراسم تجلیل از روسا، نایب رییسان و دبیران هیات های ورزشی استان تهران:
ورزش تهران از ظرفیت خوبی در کشور برخوردار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه همت بلند روسای هیات های ورزشی استان به پیشرفت ورزش کمک می کند، گفت: ورزش تهران از ظرفیت قابل توجه ای در کشور برخوردار است.
محمدحسین نژادفلاح دیروز (یکشنبه)در مراسم تجلیل از روسا، نایب رییسان و دبیران هیات های ورزشی استان تهران که با حضور معاونان و مدیران ستادی اداره کل برگزار شد، افزود: ظرفیت های بالای استان تهران در ورزش، مرهون همت مسوولان هیات هاست.
وی با اشاره به اینکه تهران بزرگ است و هیات های بزرگی را در اختیار دارد، گفت: مسوولان هیات های استان تهران دست خالی و بدون حمایت از سایر نهادهای ورزشی اقدام به توسعه و گسترش ورزش در تهران می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه هیات های ورزشی استان تهران بازوان توانمند فدراسیون ها محسوب می شوند، گفت: این مسوولان کارهای بزرگ و موثری در پایتخت انجام می دهند.
نژادفلاح با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران محروم ترین استان کشور در سرانه ورزشی محسوب می شود، یادآور شد: استان تهران سرانه ورزشی رتبه 31 کشور را به خود اختصاص داده که از نظر سرانه ورزشی کمتر از سایر استانهاست.
وی افزود : شورای راهبردی وظایف اصلی و سیاست کلان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را ترسیم می کند و حرکت های گسترده ای در این بخش صورت گرفته است.
نژادفلاح با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار شورای عالی استان تهران را با ریاست استاندار تهران داشته ایم، گفت: در سال 92 توانستیم شورای ورزشی هر شهرستان را شکل داده تا بتوانیم ورزش را به جلو سوق دهیم.


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از نشست فصلی هیات های استان تهران خبر داد و گفت: سال آینده نگاه ما به سیاست ورزش است و هر فصل نشست هایی را با هیات های ورزشی استان تهران خواهیم داشت.
نژادفلاح همچنین از تشکیل دایره المعارف ورزش پایتخت خبر داد و گفت: در این همایش از هیات ها می خواهم هر چه سریعتر آرشیو مدال آوران را در اختیار این اداره کل قرارداده تا نفرات و پیشکسوتان ورزشی این رشته ها معرفی شوند.
در این مراسم روسا، نایب رییسان و دبیران 47 هیات ورزشی استان تهران مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 26 اسفند 1392 - 18:46

کد:26864-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.