يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رئیس هیئت اسکی شمیرانات
محبی:دغدغه ای جز همگانی کردن،استعدادیابی و قهرمان پروری نداریم

این جمله را بارها شنیده ایم که هیئت ها بازوهای فدراسیون هستند اما شاید هیئت اسکی شمیرانات با این حجم کاری و برنامه هایش دست راست فدراسیونی محسوب می شد که سال بسیار پرکاری را در پیش داشت.











به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی شمیرانات و به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فصل اسکی 92 نیز با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید.فصلی بسیار پیچیده و پرکار که علاوه بر مسابقات لیگ بین المللی بزرگترین رویداد این رشته یعنی المپیک زمستانی را نیز در دل خود جای داده بود.بدون شک با این حجم کاری ،فدراسیون اسکی قادر نبود به تنهایی کاری از پیش ببرد و این هیئت ها بودند که بازوان فدراسیون محسوب می شدند و هریک بخشی از مسولیت ها را بر دوش کشید

اما بی انصافی است اگر از تلاش های بی وقفه و برنامه های گسترده هیئت اسکی شمیرانات به سادگی عبور کنیم.رسالت ما رسانه ها انعکاس دادن ثانیه به ثانیه خدمت جامعه ورزش است و با مروری بر عملکرد هیئت های پرکار اسکی سراسر کشور می توان شمیرانات را با توجه به دارا بودن پیست های بزرگ کشور و میزبانی های حساس و برنامه های گسترده قطب اسکی استان تهران نامید.

اداره کردن هیئتی به این بزرگی بر دوش زوج پرکاری بود که بدون شک علاقه مندی به این رشته و تلاش شبانه روزی برنامه هایشان را رو به جلو سوق داد تا امروز و در پایان فصل اسکی 92،بتوان مهر تاییدی بر کارنامه کاری آن ها زد.

به همین بهانه مصاحبه ای با کیوان محبی رییس هیئت اسکی شمیرانات داشتیم.کسی که همچون اجراهایش در تلویزیون در روزهای المپیک زمستانی خوب حرف می زند و البته معتقد است که تلاش ها همچنان باید ادامه داشته باشد.

کیوان محبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:شمیرانات امسال یکی از پرکارترین فصل های اسکی خود را تجربه کرد.فصلی که از همان تابستان و با برگزاری کلاس های امداد و نجات و هلال احمر و... شروع شد و سپس با ورود به سیستم کانون مربیان به همکاری با این کانون پرداخت.

وی افزود:در این میان تلاش کردیم تا برنامه های حمایتی و قدردانی از مربیان زحمتکش شهر تهران را در دستور کار داشته باشیم که از آن جمله می توان به تسهیلات خرید پوشاک اسکی برای 120 مربی شهر تهران اشاره کرد که البته ما معتقدیم این اقدامات به هیچ عنوان نمی تواند جبرانی برای تلاش های بی وقفه این عزیزان باشد.

رییس هیئت اسکی شمیرانات ادامه داد:در طول فصل اسکی 6 دوره مسابقات اسکی اسنوبرد-آلپاین-مربیان-پیشکسوتان و یادبود مرحوم بگلو و نصراله کیا شمشکی را برگزار کردیم که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این رقابت ها شد.
زمان و انرژی زیادی را به استعدادیابی اختصاص داده ایم
محبی اظهار داشت:سعی کردیم تا تعامل خوبی با هیئت های اسکی استان و فدراسیون اسکی و اداره کل ورزش و جوانان داشته باشیم.در برگزاری مسابقات لیگ نیز میزبانی های زیادی را بر عهده داشتیم.

وی ادامه داد:یکی دیگر از اقدامات هیئت اسکی شمیرانات تلاش برای جذب حامیان مالی برای تیم ملی اسکی بود.البته هر یک از اعضای خانواده اسکی در این زمینه به سهم خود تلاش می کند که ما نیز به عنوان عضو کوچکی این خانواده تمام تلاش خود را به کار بستیم.

رییس هیئت اسکی شمیرانات همچنین در خصوص تعامل با رسانه ها بیان کرد:ما تعامل خوبی نیز با رسانه ها داشتیم به ویيه در انعکاس اخبار المپیک سوچی 2014 که البته جا دارد به نوبه خود همین جا از همه رسانه ها که ما را در پوشش خبری این رویداد بزرگ کمک کردند تشکر کنم.

وی عنوان داشت:شمیرانات در میان قهرمانان اسکی نیز سهم زیادی را به خود اختصاص داد.ما موفق شدیم در بازی های قهرمانی جوانان آسیا 8 مدال با ارزش را به دست بیاوریم و در المپیک زمستانی نیز 3 سهمیه از 5 سهمیه را ورزشکاران شمیرانات کسب کردند که محمد کیا دربندسری-حسین ساوه شمشکی و فرزانه رضا سلطانی این سه نماینده شمیرانات در المپیک زمستانی بودند که همانطور که مستحضر هستید رتبه های 30 و 31 در مارپیچ کوچک در المپیک سوچی توسط کیادربندسری و ساوه شمشکی به دست آمد.

محبی افزود:جشنواره آدم برفی،میزبانی مسابقات جام فجر و همکاری در جذب حامی مالی بازی های قهرمانی آسیا از دیگر برنامه های ما بود.هیئت اسکی شمیرانات در زمینه استعدادیابی نیز تلاش های زیادی داشته است تا جایی که امسال 16 استعداد جدید در اسنوبرد و آلپاین شناسایی کرده ایم که قصد داریم به لطف خدا در سال آینده برای پرورش آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به پیست های اسکی تصریح کرد:همکاری با پیست های اسکی شمشک،دربندسر و توچال نیز از دیگر مواردی است که همواره اهتمام به انجام آن داشته ایم.

محبی در پایان خاطرنشان کرد:از جمله برنامه های ما در سال آینده،برگزاری مسابقات اسنوبردکراس با جوایز ارزنده پس از 7 سال است که در کنار دیگر برنامه های ما پیگیری خواهد شد.در مجموع باید عنوان کنم که شعار و دغدغه هیئت اسکی شمیرانات همگانی کردن این رشته،قهرمان پروری و استعدادیابی است که امیدوارم در سال آینده بتوانیم در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشیم.جا دارد همین جا از زحمات همه تلاشگران برای رشد و پیشرفت اسکی تشکر کرده و سال خوشی را برای همه آرزو کنم.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 12 فروردين 1393 - 15:43

کد:26871-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.