يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












دبير فدراسيون اسكي :
ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون اسکی 30فروردین ماه آغاز می شود

علی عمران سولقانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در باره زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون اسکی افزود:قرار است 27 فروردین ماه نحوه ثبت نام اعلام و از روز سی ام فروردین ثبت نام از نامزدها آغاز شود.

وی با بیان اینکه روند ثبت نام از نامزدها طی 10 روز کاری ادامه دارد گفت:انتخابات پس از تایید صلاحیت نامزدها از سوی وزارت ورزش اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه دلیل برگزار نشدن نهمین دوره مسابقات لیگ آلپاین را کم بودن بارش برف در پیست دیزین اعلام کرد و افزود : آخرین مرحله رقابت های اسکی در دی ماه برگزار شد و از آن تاریخ به بعد به دلیل تداخل برنامه های زمستانی و مسابقات جوانان آسیا و در پیش بودن تعطیلات نورزوی تصمیم بر آن شد تا مسابقات برگزار نشود.

وی وضعیت پیست ها را در شرایط کنونی تنها برای اسکی تفریحی مناسب دانست و اظهار داشت:پیست های دیزین ، توچال و دربند سر برای این منظور آماده است و مدیریت مجموعه برای ارائه خدمات فعال است.

سولقانی همچنین از میزبانی تهران برای برپایی رقابت های قهرمانی اسکی روی چمن خبر داد و افزود:اردوهای این رقابت ها مانند دوره گذشته در اردبیل برگزار می شود و پیست دیزین میزبان مرحله نهایی خواهد بود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 17 فروردين 1393 - 15:23

کد:26877-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.