يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رییس کانون مربیان اسکی شهر تهران؛
ساماندهی مربیان تهرانی با تفاهم و همدلی میسر شد

رضا احتشام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در اولین جلسه کانون در سال 1393 در مورد امور سال آینده از جمله برنامه‌ریزی‌های مختلف – تدوین اساسنامه، تجلیل از مربیان پیشکسوت و فعال و مسابقات مربیان در روز معلم، افتتاح سایت "اسکی مربی" بحث و تبادل نظر شد.

رییس کانون مربیان اسکی شهر تهران افزود: سایت مربیان اسکی مختص کانون مربیان شهر تهران است و به احتمال فراوان تا 15 اردیبهشت افتتاح خواهد شد البته هم اکنون نیز این سایت به صورت آزمایشی فعال است و بازدیدکنندگان زیادی دارد.

احتشام در خصوص روند عملکرد کانون مربیان در طی سالیان اخیر افزود: از سال 90 که کانون مربیان افتتاح شد بیشتر تلاش ما در انجام امور و برنامه‌های زیرساختی بود و پایه ریزی برایمان اهمیت زیادی داشت.

رییس کانون مربیان شهر تهران اتحاد و همدلی را رمز موفقیت این کانون اعلام کرد وگفت: تفاهم و اتحاد خاصی در کانون مربیان شهر تهران وجود دارد همنی همدلی باعث سازماندهی بسیار خوب دراین کانون شده و امیدواریم با روندی که در پیش گرفته‌ایم و تلاش و همکاری همه مربیان و مسئولان شاهد موفقیت‌های هر چه بیشتر در این کانون باشیم.
در این جلسه مرتضی نظر، محمد نظر ، جمشید دستمالچی ، پیام نظر ، کیوان محبی زنگنه ، رضا احتشام و علیرضا تحویلداران حضور داشتند .

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 20 فروردين 1393 - 22:28

کد:26878-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.