يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با رویکرد تقویت قهرمانی اسکی / نفرات تیم آلپاین بانوان و آقایان در جلسه کمیته راهبردی انتخاب شدند
طالبی : نگاه فراگیر به توسعه اسکی سیاست اصلی فدراسیون خواهد بود

جلسه کمیته تصمیم گیری و راهبردی فدراسیون اسکی با حضور اعضا و با هدف انتخاب نفرات تیم اسکی آلپاین به منظور حضور در اردوی تدارکاتی آمادگی جسمانی تشکیل شد .
در اولین جلسه رسمی فدراسیون اسکی در سال93 که به منظور تقویت تیم های اسکی قهرمانی آلپاین کشور تشکیل شد ،طالبی با اشاره به فعالیتهای 3 ماهه آخر سال 92 گفت : فدراسیون اسکی طی فصل زمستان با ترافیک کاری و تقویم از پیش تعین شده و با توجه به اعتبارات محدود و بعضا انتقاداتی که از اجرای تقویم فصل برای حضور در رویداد های مهم در پیش رو بود خوشبختانه با همدلی و اهتمام تک تک جامعه ورزش اسکی ، کمیته های فدراسیون ، مدیران پیستها ، روسای تلاشگر هیئتهای اسکی سراسر کشور مدیران باشگاهها و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شاهد آن بودیم که 2 رویداد بزرگ حضور در المپیک زمستانی سوچی و میزبانی قهرمانی جوانان آسیا با افتخارات زیاد و کیفیت خوبی به سرانجام رسید .
سرپرست فدراسیون اسکی اضافه کرد: البته اعتقاد دارم در اجرای این 2 فرآیند مهم که شالوده فعالیت هر فدراسیون و رشته ورزشی حضور در المپیک ها است نقاط ضعفی هم وجود داشت که باید برای مرتفع شدن آن کارشناسان و اعضا حاضر در این جلسه نگاه جدی تری را به آینده داشته باشند .
وی با ابراز تشکر از فعالیت اسکی بازان تیم ملی و تلاش دلاورانه این ورزشکاران در المپیک و قهرمانی جوانان آسیا گفت: اعتقاد کارشناسان ورزش بر این است که قهرمانان المپیک زمانی که مدال را به گردن آویخت قهرمانی او به پایان می رسد چرا که بعد از این قهرمانی همچنان رقابت ادامه دارد و باید به فکر آینده بود . بنابراین باید نگاه ورزشکاران ملی پوش کشورمان به رو به جلو و آینده ای بهتر باشد که برای تحقق آن ماهستیم که باید برای اسکی بازان برنامه ریزی و تلاش کنیم تا همواره به قله های افتخار دست پیدا کنیم .
طالبی خاطر نشان کرد : به لحاظ ساختار تشکیلاتی این گونه جلسات باید با برنامه باشد تا به صورت کارشناسانه ،فعالیت قهرمانی اسکی طی این 2 رویداد بزرگی که انجام شد ، موشکافی و واکاوی شود که این نوع مدیریت لازمه توسعه اسکی در کشورخواهد بود و به ما کمک می کند تا در آینده بتوانیم توافص خود را برطرف کنیم .
سرپرست فدراسیون اسکی با بیان اینکه هر 4 سال یک بار فرصت مناسبی است تا ورزش هر کشور برای دستیابی به اهداف قهرمانی چشم انداری داشته باشد گفت : برنامه ریزی برای حضور موفق در بازیهای المپیک زمستانی 2018 کره باید از همین امروز انجام شود که این کار به عهده کمیته های تخصصی فدراسیون و کارشناسان مربوطه است . باید به این باور برسیم که با برنامه می توان افتخار کسب کرد .
وی برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی دنیا آلپاین در آمریکا ، صحرانوردی در سوئد و اسنوبرد در اتریش را بهانه خوبی برای رویکرد جدید فدراسیون در مدلهای مدیریتی تیم های ملی دانست و اضافه کرد : من در هدایت این مهم هر گونه تلاشی را خواهم داشت و توقع دارم که پیشکسوتان و کارشناسان حاضر در این جلسه وکمیته ای تخصصی و فنی و ... نگاه و برنامه جدیدی را برای حضور در این رقابتها داشته باشند .
سرپرست فدراسیون اسکی نگاه فراگیر و ملی را برای توسعه اسکی ضروری عنوان کردو گفت : سیاست اصلی فدراسیون از پس نگاه فراگیر به تمامی رشته ها و حتی راه اندازی رشته های جدید المپیکی در کشور با مشارکت پتانسیل های موجود درهمه هیتهای اسکی سراسر کشور خواهد بود .
در این جلسه طی بحث و تبادل نظر اعضا پیرامون انتخاب نفرات تیم اسکی آلپاین آقایان و بانوان و با توجه به امتیازات فدراسیون جهانی اسکی و صورتجلسه دی ماه 92 در خصوص انتخاب نفرات برتر 16اسکی باز به اردوی تدارکاتی آمادگی جسمانی دعوت شدند تا از اول اردیبهشت ماه تمرینات تخصصی را در پیستهای اسکی دیزین و توچال آغاز نمایند . ضمن اینکه سایر ورزشکاران اسکی هیئتهای سراسر کشور این فرصت را خواهند داشت تا با کسب امتیازات آمادگی جسمانی لازم به این اردو اضافه شوند.
مقرر شد تا در پایان فصل اسکی ، این اردو در شمشک و آکادمی ملی المپیک ادامه یابد .
نفرات آقایان : 1- محمد کیادربندسری 2- مهدی سولقانی3- پوریا ساوه شمشکی 4- حسین ساوه شمشکی 5-سید مرتضی جعفری 6- امیر پویا ساوه شمشکی 7-رضا کیادربندسری 8- نیما بها
نفرات بانوان : 1-فروغ عباسی 2- میترا کلهر3-مرجان کلهر4- نجمه زالی 5- صدف ساوه شمشکی 6- زیبا کلهر7- فاطمه کیادربندسری 8- سمیرا رجب بلوکات

تاريخ  ارسال:سه شنبه 26 فروردين 1393 - 11:29

کد:26879-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.