جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












پیست اسنوبرد کراس جام کوئیک سیلور در حال آماده سازی است

بهرام ساوه شمشکی مسئول فنی برگزاری مسابقات اسنوبرد کراس جام کوئیک سیلور و نماینده فنی فدراسیون جهانی اسکی اعلام کرد مراحل ساخت پیست مسابقات از روز پنجشنبه گذشته 28 فروردین ماه آغاز و تا روز سه شنبه 2 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.






ساوه شمشکی ضمن اعلام این خبر افزود مسابقات اسنوبرد کراس جزو رشته های بسیار جذاب و پر طرفدار در تمام جهان محسوب شده و با بکار گیری تمامی امکانات و پتانسیل های موجود در حال ساخت مسیر مسابقات به صورت استاندارد و مطابق با آخرین متد روز دنیا می باشیم.

وی اضافه نمود با توجه به حساسیت های بالای این مسابقات از مرتضی صید و جلال کیا شمشکی قهرمانان اسبق تیم ملی اسنوبرد کشورمان که تجربیات خوبی در رشته ورزشی اسنوبرد دارند هم استفاده می نمائیم . برودت مناسب هوا و حجم انبوه برف هم کمک بسیار بزرگی است تا مسیر پیست مسابقه به نحو احسن آماده گردد.

بهرام ساوه شمشکی در خصوص نحوه برگزاری گفت : مسیر این مسابقه با عرض حدودا 6.5 متر طراحی شده که 4 ورزشکار در کنار یکدیگر به حرکت پرداخته و در پیچ هایی که تعبیه شده عبور می نمایند عبور از پیچ ها بسیار حساس بوده و افراد زبده می بایست از روی دیواره پیچ عبور کند که در اصطلاح وال راید نامیده می شود. در ادامه مسیر دو سکوی پرش نیز آماده سازی شده که ورزشکار باید با سرعت مطمئن از روی سکو با حرکت نمایشی پرش نماید. 16 نفر به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد که روز جمعه مرحله فینال برگزار خواهد شد.

مسئول فنی برگزاری مسابقات اسنوبرد کراس جام کوئیک سیلور افزود تمام تلاش گروه آماده سازی مسیر و پیست مسابقه بر آن است تا روز سه شنبه مراحل آماده سازی به پایان برسد تا ثبت نام شدگان بتوانند مراحل تمرینی خود را روز چهارشنبه انجام نمایند.

وی در خصوص مراحل آماده سازی افزود جا دارد از مدیر عامل محترم شرکت تله کابین توچال و پرسنل زحمتکش این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را بنمائیم که با تمام امکانات ، همکاری های لازم را در این خصوص اعمال می نمایند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 10:16

کد:26882-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.