پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












میرزاآقابیک درجلسه هم انديشي هيأت اسكي استان تهران ضمن تقدير از فعاليت هاي اسكي خواستار شد:
برنامه ريزي قوي و منسجم، جهت افزايش سهم اسکی تهران در بازيهاي آسيايي 2017 و المپيك زمستاني 2018

معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان درجلسه هم انديشي هيأت اسكي استان تهران، خواستار برنامه ريزي قوي و منسجم، جهت افزايش سهم برای حضور در بازيهاي آسيايي 2017 و المپيك زمستاني 2018 شد.
در این جلسه که باحضور مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيأت اسكي، سلطاني رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني، پيام نظر مشاور مديركل و مدير روابط عمومي، فاطمه سليمي مشاور مدير كل و رئيس گروه هماهنگي بانوان جليل بادلو خزانه دار و سپيده عرشي نائب رئيس هيأت اسكي تشکیل شد، میرزاآقابیک نسبت به ساماندهي مباحث مالي و تعيين اعضاي هيأت رئيسه تاکید کرد.
در ادامه، رئيس گروه ورزش قهرماني و حرفه ای اداره کل گفت: هيأت اسكي در سال هاي 90 و 91 و 92 از رتبه خوبي در ارزيابي عملكرد برخوردار بوده است . دكتر سلطاني،‌ شاخص هاي مورد ارزيابي را توسعه قهرماني، ‌توسعه علمي پژوهشي،‌توسعه فرهنگي و توسعه استاندارد سازي عنوان کرد.
رئيس هيأت اسكي هم در این جلسه گفت: ما همواره تلاش كرده ايم كه جزو‌6 هيأت برتر استان باشيم، ولي نداشتن پيست باعث مشكلات بزرگي در هيأت تهران مي شود.
ساوه شمشكي افزود: تعامل كافي و لازم در پيست دربند سر داريم، ولي پيست اسكي شمشك در اختيار شركت توسعه و تجهيز قراردارد و علي رغم حمايت هاي فرهنگي و معنوي كه از جانب اداره كل داشتيم، از نظر اعتباري هيچگونه كمكي به هيأت نشده است.
وی تاکید کرد: در تمامي ادوار المپيك، تهران بيشترين سهميه را داشته و در دور قبل 2 ورزشكار مرد در رشته آلپاين و یک نفر خانم داشتيم. سرانه ورزش همگاني در تهران حدود 15000 نفر بوده و اين در استان همجوار البرز حدود 200 نفر است. اين در حاليست كه پيست آبعلي به لحاظ قرار گرفتن بين حوزه رودهن و آبعلي، بستر آسيب شده و پيشنهاد مي شود پيست در اختيار هيأت دماوند قرار گيرد.
ساوه شمشكي ادامه داد: برنامه تجليل اين هيأت از ورزشكاران و پيشكسوتان، همه ساله آبانماه و در محل هتل شمشك،‌دربندسر و آبعلي با محوريت هيأت تهران برگزار مي شود.
گفتنی است از مصوبات این جلسه، می توان به ارائه برنامه ميان مدت هيأت اسكي در رابطه با بازيهاي آسيايي 2019 و المپيك زمستاني 2018، ارائه تقويم ورزشي سال جديد با فرمت جديد، ايجاد بانك جامع اطلاعاتي، آموزش تخصصي و كيفي با حضور اساتيد مورد تائيد اداره كل و رعايت سرفصل هاي آموزشي، برنامه ريزي برنامه تجليل از پيشكسوتان و قهرمانان با حضور مسئولين اداره كل و خانواده هاي شهدا و جانبازان و تشكيل جلسه با هيأت هاي تابعه در محل هيأت با حضور مسئولين اداره كل اشاره کرد.
در اين جلسه معاون توسعه امور ورزش از فعاليت چشمگير هيئت اسكي طي سالهاي گذشته تشكر كرد و گفت: هيئت اسكي به عنوان يك هيئت نمونه، فعاليت هاي خوبي را در عملكرد انجام داده و مورد رضايت مسئولان اداره كل قرار گرفته است. اميدواريم اين روند همچنان در تهران ادامه داشته باشد و شتاب بيشتري به خود بگيرد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 26 خرداد 1393 - 16:37

کد:26896-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.