جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در جلسه همايش بزرگ پياده روي با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
نژادفلاح: نقش هيئت ها در ورزش همگاني بايد پررنگ باشد

جلسه همايش بزرگ پياده روي ورزش و خانواده تهران با حضور نژادفلاح مدير كل، معاونين و روساي هيئت هاي ورزشی استان تهران و با هدف هم انديشي در اجراي مطلوب همايش برگزار گرديد.
در اين جلسه ابتدا ملاجعفري دبير ستاد همايش، گزارشي از اقدامات اداره كل در راستای برگزاري اين همايش ارائه كرد و گفت: فعاليت هاي ورزش همگاني اگر به صورت اصولي و براساس برنامه هاي منظم و صحيح سازماندهي و اجرا شوند، كمك بزرگي به رفع بسياري از نيازهاي مهم آحاد جامعه خواهد بود و نقش ارزنده اي در شناساندن زندگي سالم خواهد داشت، بنابراين براساس ماموريت هاي اداره كل و با دستور مديركل، درصدد هستيم تا اين همايش بزرگ را در روز و هفته تربيت بدني و ورزش به بهترين نحو ممكن اجرا نمائيم.
در ادامه جلسه، آقابيك معاون توسعه امور ورزش اداره کل از تفكر خوب مديركل و كسب مجوزهاي لازم جهت برگزاري اين همايش قدردانی كرد و گفت: خوشبختانه با برگزاري همايش دوچرخه سواري و با حمايت هاي مديركل و استانداري، شاهد اين بوديم كه شور و نشاط با ورزش همگاني در استان تهران مجدداً ايجاد شده و همه تلاش خواهيم كرد، اين برنامه نيز با بهترين كيفيت ممكن برگزار و اجرا شود.
در اين جلسه، نظر مدير روابط عمومي، گزارشي از وضعيت كسب مدال و تركيب ورزشكاران تهران در كاروان اعزامي به هفدهمين دوره بازيهاي آسيائي اينچئون اعلام كرد و به فهرست مدال آوران تهراني تا روز يازدهم اشاره کرد.

در جلسه هم انديشي روساي هيئت هاي ورزشي با محوريت همايش پياده روي، نژادفلاح نیز ضمن اشاره به برنامه هاي متعدد هيئت ها و حوزه ها در هفته تربيت بدني و ورزش گفت: انتظار اداره كل از مديريت هيئت ها بايد با تعريف ديگري صورت پذيرد كه متاسفانه اين انتظارات به ميزاني از مسير اصلي خود دور شده كه تحليل آن را به فرصت ديگري موكول مي كنم.
مديركل ورزش و جوانان استان تهران نتايج ورزشكاران تهراني و تعداد نفرات در كاروان اعزامي را شايسته تهران ندانست و گفت: بايد برنامه ريزي به نحوي صورت پذيرد كه معناي سهم 70 درصدی تهران در ورزش كشور مشهود شود كه در ا ين راه نقش هيئت ها بيشتر از همه اركان مديريتي ورزش و جوانان در پايتخت است.
وي در بخشي از ا ين مراسم به توسعه همه جانبه هيئت ها اشاره كرد و گفت: براساس برنامه عملياتي اداره كل و هدف بازيهاي آسيائي 2019 و المپيك 2020 كه در شوراي راهبردي در حال تدوين است، هيئت هاي ورزشي مي بايست از تمامي پتانسيل هاي موجود از جمله فعال كردن تمامي هيئت ها در 20 حوزه و شهرستان بهره مند شوند كه اين كار بايد تا پايان پاييز عملياتي گردد.
مديركل ورزش و جوانان استان تهران اضافه كرد: همايش بزرگ پياده روي ورزش و خانواده فرصتي است تا توانائي هاي ورزش در استان تهران به رخ كشيده شود. بايد در اين راستا نقش هيئت ها پررنگ و فعاليت موثري را در اجراي اين برنامه ايفا نمايند.
نژادفلاح خاطر نشان كرد: اداره كل بايد با اجراي مطلوب اين همايش، شور و نشاط را در تهران ايجاد نمايد و در نظر داريم همزمان با پياده روي در روز جمعه 25 مهرماه، نمايشگاه توانمندي هاي ورزشي تهران را در پارك لاله افتتاح نمائيم و طي مدت ايام هفته تربيت بدني و ورزشي در ترويج ورزش به شهروندان و آشنائي اوليه با رشته هاي ورزشي كوشا باشيم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:40

کد:26902-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.