چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستای توسعه پیستهای اسکی آبعلی و فیروزکوه انجام شد
بازدید از پیست و جلسه بافرمانداران دماوند و فیروزکوه

رئیس هیئت اسکی استان تهران و نماینده وزیر در توسعه ورزشهای زمستانی به همراه مسئولین محلی از دو پیست اسکی آبعلی و فیروزکوه به منظور آماده سازی نهائی برای فصل اسکی بازدید کردند .
در این بازدید یک روزه عیسی ساو شمشکی نماینده وزیر در توسعه ورزشهای زمستانی ، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران ، فرمانداران دماوند و فیروزکوه ، معاونان فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، شهردار آبعلی ،روسای هیتهای اسکی دماوند و شهر آبعلی ، جامعه مربیان و ورزشکاران پیستهای اسکی منطقه آبعلی و مشاء و مدیران دستگاههای بالابر اقدامات آماده سازی پیست اسکی را برای فصل جاری بررسی کردند .

در این بازدید مرتضی ساو شمشکی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت : طی چند ماه گذشته به صورت ادواری اقدامات توسعه پیست اسکی آبعلی مورد بازدید قرار گرفت که در پی آن توسط یک سرمایه گذار بخش خصوص پیست اسکی خلیل در آبعلی مورد اصلاحات اساسی قرار گرفت و خوشبختانه بعد از چندین سال توسعه همه جانبه آن مورد توجه قرار گرفت .
وی در ادامه گفت : این پیست تسطیح شده و با ساخت رستوران و امکانات رفاهی استاندارد آماده پذیرائی از علاقمندان به ورزش زیبا و مفرح اسکی قرار گرفته است. همچنین پیست مخصوص تیوپ سواری و بیش از 6 سوئیت کلبه ای در این پیست مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت . همچنین نوسازی مدرسه اسکی نیز در دستور کار قرار دارد و برای فصل جاری به بهره برداری خواهد رسید .
در این بازدید فرمانداران و مسئولان محلی حمایت همه جانبه را ازاقدامات توسعه پیستها اعلام کردند .
همچنین مقرر شد تا دستگاه تله اسکی پیست اسکی فیروزکوه با توجه به عدم ماندگاری برف در فصل به محل دیگری منتقل و جانمائی شود تا در فیروزکوه نیز پس از سالها این رشته ورزشی فعال شود .
ساوه شمشکی از حمایتهای بی دریغ مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون اسکی تشکر کرد و ابراز امیدواری کردتا در فصل اسکی سالجاری شاهد تحول جدی در توسعه زیر ساختهای اسکی در این 2 منظقه اسکی خیز استان تهران باشیم .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 19 آبان 1393 - 22:38

کد:26910-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.