جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور مسئولان بنیاد ، وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون اسکی و رئیس هیئت اسکی استان تهران
پیست اسکی توچال برای فصل 93-94 رسما افتتاح شد

پیست اسکی توچال پس از بازگشایی یک هفته ای به صورت آزمایشی ، رسما توسط مسئولان بنیاد مستضعفان ، وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون اسکی برای فصل اسکی 93-94 افتتاح شد .
درآیین افتتاح پیست اسکی توچال با حضورمحمد حسین نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، علی خمسه مشاور رئیس بنیاد ورییس حراست بنیاد مستضعفان ناصر طالبی سرپرست فدراسیون اسکی، عیسی ساوه شمشکی نماینده وزیر در توسعه ورزش های زمستانی ، پرهیز کار مدیر عامل شرکت تله کابین توچال ، نامنی معاون توسعه منابع اداره کل ورزش تهران ، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران و جمعی ازمربیان و پیشکسوتان اسکی توچال به بهره برداری رسید .
در این مراسم سرپرست فدراسیون اسکی ضمن تشکر از تلاشهای مدیریت مجموعه توچال گفت : اعتقاد فدراسیون بر این است که در مدیریت پیستها ،ایمنی و سرویس دهی مناسب می تواند تعداد علاقمندان به این رشته مفرح ورزشی را افزایش دهد که بر این اساس همکاری خوبی در اجرای آئین نامه ایمنی و درجه بندی پیستهای کشور صورت پذیرفته و امیدواریم با توجه به شرایط و امکانات موجود این طرح توسط کارشناسان مربوطه برای اولین بار در کشور به خوبی اجرا شود .
همچنین در این مراسم نژاد فلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن بازدید از پیست اسکی و گفتگو با ورزشکاران حاضر در پیست گفت : ورزش اسکی دارای فاکتورهای است که در زمینه ورزش همگانی می تواتند نقش به سزائی در سلامت جامعه و ایجاد شادابی و نشاط از طریق ورزش برای خانواده ها باشد ، به همین دلیل انتظار دارم توسعه این رشته ورزشی در پایتخت و با توجه به تمرکز پبستهای متعدد برنامه های مختلف اجرا و عملیاتی گردد .
وی از اقدامات مدیرت شرکت تله کابین توچال در سرویس دهی به علاقمندان به اسکی قدردانی کرد و گفت : اداره کل از برنامه های توسعه اسکی به ویژه در بخش همگانی حمایت خواهد کرد .
در ادامه مراسم پرهیز کار مدیریت شرکت تله کابین توچال گزارشی از برنامه های توسعه پیست اسکی و گسترش و نوسازی خط تله کابین توچال را ارائه کرد .
پیست اسکی توچال در فاصله 5 کیلومتری از شمال تهران جزو نزدیک ترین پیستهای اسکی به پایتخت در جهان است که امکان 7 ماه اسکی در آن مهیا است . این پیست در ارتفاع 3800 متری با برخورداری از هتل و 3 دستگاه بالابر و 3 دستگاه برف کوب از روز 16 آبان سالجاری پذیرای علاقمندان به اسکی می باشد .

تاريخ  ارسال:شنبه 24 آبان 1393 - 20:20

کد:26916-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.