چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












سرپرست فدراسیون اسکی:
اسکی بازان ایران در سه رویداد جهانی شرکت می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ناصر طالبی در مجمع انتخاباتی رییس هیأت اسکی استان فارس گفت: تیم اسکی آلپاین ایران به رقابت های جهانی آمریکا اعزام خواهد شد و تیم های اسنوبرد و صحرا نوردی نیز در رقابت های جهانی سوئد واتریش شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص توسعه این رشته ورزشی در کشور گفت: دربرنامه هایی که به وزیر ورزش ارایه داده ایم علاوه بر بررسی و اجرای طرح آمایش در کشور، توسعه این رشته ورزشی در شهرستان ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست فدراسیون اسکی در مورد اسکی فارس بیان داشت: با حمایت مدیر کل و دست اندر کاران ورزش فارس و تلاش اعضای هیات و همچنین حضور بخش خصوصی، اسکی فارس در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

طالبی بیان کرد: در ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی سراسر کشور، استان فارس در بین استان های برخوردار از امکانات اسکی قرار گرفت که در این بین پس از استان های تهران و البرز که از سال های پیش دارای امکانات این رشته ورزشی بوده اند، حائز رتبه ی سوم شد.

وی ضمن تمجید از تلاش های فروغ عباسی بانوی ملی پوش اسکی فارس، گفت: امیدوارم اسکی فارس همچون سال گذشته بتواند در عرصه های داخلی و بین المللی بدرخشد .

طالبی گفت: صمیمت و همدلی درجمع اسکی بازان فارس همواره در کشور نمونه است که امیدوارم در سایه این همدلی شاهد درخشش بیش از پیش اسکی فارس در کشور باشیم .



تاريخ  ارسال:سه شنبه 27 آبان 1393 - 08:47

کد:26917-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.