شنبه 7 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با تجلیل از ساوه شمشکی به عنوان هیئت اسکی حامی برگزاری همایش
همايش بزرگ مديران ورزش تهران در توچال برگزار شد

همايش بزرگ مديران اداره كل ورزش و جوانان استان تهران با تجليل از هيئت هاي مدال آور در بازيهاي اينچئون در محل هتل توچال برگزار گرديد.
این همايش با حضور گروسي و دكتر طلا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي شهر، روساي هيئت هاي ورزشي استان تهران، روساي حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مديران ستادي اداره كل برگزار شد.
در اين همايش ضمن تقدير از حمايت هاي گروسي، دكتر طلا و نمايندگان شوراي شهر از ورزش تهران، از 10 هيئت ورزشي استان تهران كه در بازيهاي آسيايي اينچئون مدال كسب كردند، تجليل به عمل آمد. همچنين در اين مراسم از چهره هايي همچون حميد استيلي، شهردار منطقه21، فرمانداران ملارد و شهر قدس، حاج آقاحسين نوري امام جمعه شهرستان ملارد نيز تقدير شد.
مديران ورزش تهران دراين مراسم ضمن گفتگو و تبادل نظر با حاضرين در جلسه پيرامون برنامه هاي توسعه ورزش در تهران، از امكانات پيست اسكي بين المللي توچال نيز بازديد كردند.
محمد حسین نژاد فلاح روز پنجشنبه در همایش مشترک روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در هتل توچال افزود: اگر موفقیت و پیشرفت در ورزش تهران بدست بیاید حتما اثرات این موفقیت به ورزش کشور منتقل می شود.
وی با بیان اینکه در بازی های آسیایی اینچئون ورزشکاران استان تهران 33 درصد مجموع مدال های کشورمان را بدست آوردند افزود: با برنامه ریزی مدون در هیات های ورزشی استان و با تفاهم نامه ای که بین فدراسیون های ورزشی تنظیم شده در بازی های آسیایی آینده و بازی های المپیک ورزشکاران استان تهران قطعا 45 درصد مدال های کشور را کسب می کنند.
حسین گروسی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای بی شائبه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در توسعه پایتخت، با بیان اینکه بودجه وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت و درمان بیش از 50 درصد افزایش یافته است افزود: بودجه اختصاص یافته به وزارت ورزش و جوانان با این همه وسعت واقعا عدد ناچیزی است و بودجه وزارت ورزش از 400میلیارد تومان به 700 میلیارد تومان افزایش یافته است، اما این بودجه همچنان جوابگوی ورزش کشور نیست.
نماینده شهریار، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محدودیت اعتبارات وجود دارد و برای اینکه خدمتی به ورزش کشور داشته باشیم باید مشارکت بخش خصوصی و مردمی را در ورزش داشته باشیم.
همچنین حسین طلا نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چالش اول کشور در حوزه اجتماعی موضوع مواد مخدر است که این چالش چهره اجتماعی کشور را زشت می کند.
وی در ادامه از برنامه ریزی خوب نژادفلاح در انسجام هیئت ها و ادارات به منظور ارتقا جایگاه ورزش پایتخت گفت و افزود: ورزش می تواند این چهره نازیبا را زیبا کند و توسعه ورزش در بخش های همگانی و قهرمانی می تواند یک شور و نشاط ویژه ای به جامعه تزریق کند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بسیار ناچیز است افزود: ورزش استان تهران از وسعت بسیار زیادی برخوردار است که این اعتبارات ناچیز در ورزش استان بسیار کوچک است.
در این مراسم از روسای هیئت های والیبال، قایقرانی، بسکتبال، تکواندو، دومیدانی، تیراندازی، کشتی کاراته به عنوان هیئت های مدال آور و هیات پزشکی ورزشی و هیئت اسکی تهران به عنوان هیئت های فعال در برگزاری این مراسم تجلیل صورت گرفت.
همچنین در این مراسم از نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهریار به خاطر کسب دو مدال طلای ورزشکاران شهریاری در بازی های آسیایی اینچئون از این افراد تجلیل شد.
در پایان نیز از پرهیزکار مدیریت بین المللی توچال در میزبانی شایسته این مراسم تجلیل گردید.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 15 دي 1393 - 11:52

کد:26930-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.