پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












3 اسکی باز استان تهران بر سکوی مسابقات بین المللی ترکیه
کسب 6 مدال مسابقات بین المللی آلپاین ترکیه توسط اسکی بازان تهرانی

حسین ساوه شمشکی با کسب 3 مدال نقره و 1 طلا ، پوریا ساوه شمشکی با کسب یک برنز و میترا کلهر با کسب 1 برنز ، سه اسکی باز تهرانی حاضر در مسابقات بین المللی ترکیه بودند که 6 مدال از 11 مدال تیم ملی را کسب کردند .
در روز پاياني و با كسب مدال طلاي حسين ساوه شمشكي و برنز فروغ عباسي ايران بر سكوي قهرماني اين رقابتها قرار گرفت .
اين رقايتها در 4 مسابقه مارپيچ بزرگ و كوچك برگزار شد كه در پايان ايران با كسب 11 مدال در صدر قرار گرفت و اول شد . اسلواكي و تركيه هم به ترتيب دوم و سوم شدند .
در مسابقه اول مارپيچ كوچك اسكي باز اسلواكي اول شد ، حسين ساوه شمشكي نقره گرفت و سيد مرتضي جعفري با كسب مدال برنز در جايگاه سوم ايستاد . در بخش بانوان اسكي باز ازبكستاني اول، تركيه دوم و فروغ عباسي با كسب مدال برنز در سكوي سوم قرار گرفت .
در مسابقه پاياني مارپيچ كوچك حسين ساوه شمشكي با اقتدار اول شد و طلا گرفت ، نماينده اسلواكي دوم و سيد مرتضي جعفري با مدال برنز سوم شد .
دربخش بانوان اسكي باز ازبكستاني اول شد ، نماينده تركيه دوم و فروغ عباسي با كسب مدال برنز در جايگاه سوم قرار گرفت .
در مجموع با تيم ملي اسكي آلپاين با 11 مدال قهرمان شد كه اسكي بازان ايران جوايز نقدي به ترتيب نفر اول 750 ، دوم 500 و سوم 250 يورو نيز دريافت كردند .
اين مسابقات با حضور 40 ورزشكار آقايان و 12 ورزشكار بانوان از 7 كشور اسلواني، اسلواكي ، يونان ، اكراين ، ازبكستان ، ايران و تركيه برگزار گرديد .
تیم ملی اسکی ایران، متشکل از 9 ورزشکار (5 زن و 4 مرد) به سرمربیگری علیداد ساوه‌ شمشکی و مربیگری فاطمه‌ کیادربندسری برای حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه عازم این کشور شد.
سرپرستی این تیم را عیسی ساو شمشکی نماینده وزیر در توسعه ورزشهای زمستانی به عهده داشت.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 15 دي 1393 - 11:57

کد:26931-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.