شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با رای 19 نفر از اعضای مجمع و برای 4 سال
ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی شد

مجمع انتخابات فدراسیون اسکی با حضور سید نصراله سجادی معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی در محل آکادمی المپیک برگزار شد.
پیام محبی نیز به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات مجمع توانست هشت رای از مجموع 28 رای ماخوذه را از آن خود کند. و یکی از 28 رای ماخوذه نیز سفید بود.

نصرالله سجادی پیش تراعلام کرده بود که انتخابات اسکی با حضور 19 نامزد برگزار می شود و این درحالی است که دونفر از این میان نقی سولقانی وسید رضامیر ابوطالبی قبل از برگزاری نشست مجمع انصراف دادند و این انتخابات با 17 نامزد برگزار شد.

گفته می شود که 21 نفر برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون اسکی ثبت نام کرده بودند که دو نفر آنان به نام های جواد کیادربندسری و صمد ولی زاده قبل از اعلام زمان برگزاری انتخابات انصراف دادند و به این ترتیب در کل چهار نفر از شرکت در این انتخابات انصراف خود را اعلام کردند.

نامزدهای شرکت کننده در این مجمع بیژن خطیبی، بهار خیرخواه، بهرام ساوه شمشکی، مرتضی ساوه شمشکی، قربانعلی سولقانی، سعید شریف زاده، افسانه شمشکی، علی طاهری، ناصر طالبی، باقر کلهر، رستم کلهر، مهدی کیادربندسری، سید حمید مهدوی، پیام محبی، هوشیار میردامادی، سید مجتبی میرهاشمی و سید مصطفی میرهاشمی بودند.

از بین 17 نامزد ریاست انتخابات فدراسیون اسکی در این نشست بهاره خیرخواه ، بهرام و مرتضی ساوه شمشکی ، قربانعلی سولقانی، باقر و رستم کلهر، مهدی کیادربند سری ، سید حمید مهدوی و سید مصطفی میر هاشمی انصراف خود را اعلام کردند.

همچنین غیبت سعید شریف زاده و سید مجتبی میر هاشمی نیز به منزله انصراف تلقی شد. بر این اساس رقابت بین بیژن خطیبی ، افسانه شمشکی ، علی طاهری ، پیام محبی ، هوشیار میر دامادی و ناصر طالبی انجام شد.

پیش از این برانوش نیک بین سرپرستی فدراسیون اسکی را برعهده داشت.

آخرین رییس فدراسیون اسکی عیسی ساوه شمشکی بود که سال گذشته به سبب پایان مدت ریاست قانونی و بازنشستگی مدیریت او پایان یافت . قرار بود انتخابات این فدراسیون روز 20 آذر ماه 92 برگزار شود که به دلیل عدم حضور روسا و سرپرستان هیات های اسکی استانی، این مجمع انتخاباتی لغو شد.

روسا و سرپرستان هیات های اسکی استان ها با وجود سفر به تهران،برای کاندیداهای ریاست فدراسیون به اجماع نرسیدندو در انتخابات فدراسیون اسکی شرکت نکردند. پس از این اتفاق وزارت ورزش و جوانان ناصر طالبی را به سمت سرپرستی فدراسیون اسکی منصوب کرد.

طالبی چندی قبل اعلام کرد که نامزد ریاست این فدراسیون می شود و وی از این سمت استعفا کرد تا برانوش نیک بین سرپرستی آن را در این مدت برعهده داشته باشد.
ناصر طالبی کارشناس خبره وزارت ورزش و جوانان و مشاور برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است .
وی سالها به عنوان رئیس هیئت قایقرانی استان تهران و در حال حاضر نائب رئیس فدراسیون قایقرانی نیز می باشد .
طالبی در سال 91 با حکم معاون وزیر وقت به سمت نائب رئیس فدراسیون منصوب شد .
ناصر طالبی در سال 92 به مدت 11 ماه سرپرست فدراسیون اسکی بود .

تاريخ  ارسال:جمعه 3 بهمن 1393 - 23:34

کد:26936-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.