جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












ورزشكار پر افتخار تهراني
حسین ساوه شمشکی: می‌توانستم طلا بگیرم/ در مارپیچ کوچک هم مدال می‌خواهم

دارنده مدال نقره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا می‌گوید در رقابت‌های مارپیچ کوچک می‌توانسته به مدال طلا نیز دست یابد و با بدشانسی کسب رتبه اول را از دست داده است.


حسین ساوه شمشکی در گفت‌گو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کره‌جنوبی، با ابراز خرسندی از کسب مدال نقره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا، اظهار کرد: تمام تلاشم را کردم تا بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و حتی می‌توانستم به مدال طلا نیز دست پیدا کنم.


او اضافه کرد: با توجه به تمریناتی که انجام داده بودم، کسب مدال برایم دور از دسترس نبود، با این حال با کمی بدشانسی مدال طلا را از دست دادم. با این حال از کسب مدال نقره نیز ناراضی نیستم و خوشحالم که به عنوان نماینده ایران توانستم بر روی سکو بروم.


کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ایران با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها حریفان آسیایی در سطح بالایی از آمادگی بودند، افزود: رقبای آسیایی این دوره از رقابت‌ها همگی با تمام توان پا به این دوره از رقابت‌ها گذاشتند و رقابت‌ سختی را شاهد بودیم.


ساوه شمشکی در ادامه به رقابت‌های مارپیچ کوچک نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنم تا در رقابت‌های مارپیچ کوچک نتیجه بهتری را کسب کنم و مدال خوشرنگ‌تری را به دست آورم.


او افزود: با توجه به حضوری که در رقابت‌های این فصل در مارپیج کوچک داشتم به احتمال زیاد می‌توانم به مدال طلا دست پیدا کنم.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:34

کد:26957-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.