شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستای تعامل با کشورهای صاحب نام اسکی جهان و در دیدار با جولیو هاز
سفیر سوئیس در ایران :همکاری اسکی ایران و سوئیس را شکل خواهم داد

به منظور تعامل اسکی ایران و سوئیس بعد از ظهر امروز(دوشنبه) نشست صمیمی ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی و جولیو هاز در محل سفارت انجام شد .
در این نشست طالبی با اشاره به موقعیت برتر کشور سوئیس دراسکی جهان و برخورداری از دانش توسعه اسکی به عنوان مرکز نمایندگان فدراسیون جهانی (FIS) گفت : نگاه وزارت ورزش و جوانان فرادستی به موضوعات سنتی توسعه ورزش است و بر این اساس فدراسیون اسکی در راستای اجرای سیاستهای کلان ورزش کشور این گونه تعاملات را پیش بینی کرده که با استقبال خوب نمایندگان کشور سوئیس در ایران همراه بود .
وی ضمن تشریح چشم انداز فدراسیون در توسعه اسکی به ویژه برخورداری از دانش علمی و همچنین سرمایه گزاری در توسعه زیر ساختها توسط بخش خصوصی گفت : اسکی ایران با زیر ساختهای همچون پیستهای اسکی بین المللی نیازمند تقویت و به روز شدن است که قصد داریم بابرقراری تعاملات فی مابین در این زمینه برای جوانان و آینده اسکی کشور قدم های موثری را برداریم .

در ادامه این جلسه قربانعلی سولقانی رئیس کمیته فنی فدراسیون از موقعیت پیست اسکی دیزین مواردی را برای سفیر سوئیس در ایران شرح داد .
در نشست تعاملی فدراسیون اسکی با سفارت سوئیس جولیو هاز ضمن تشکر از برگزاری این نشست گفت : من در پیست اسکی دیزین شرایطی همچون سوئیس را تجربه کردم و علاقمند به این پیست و شرایط برف و جغرافیائی آن هستم .
از اینکه بتوانم با فدراسیون اسکی سوئیس و شرکتهای تولید لوازم و دستگاهای بالابر پیستها برای ایران توافقاتی را حاصل کنم بسیار خوشحالم .
وی در ادامه گفت : من و همکارانم منتظر پیشنهادات فدراسیون اسکی ایران و ملاقات با وزیر ورزش و جوانان هستم تا سطح تعاملات را افزایش دهم و در این زمینه همکاری های مختلفی نیز تعریف کنم . سفارت سوئیس در ایران با توجه به نگاه دولت و رئیس جمهور ایران نسبت به مناسبات بین المللی آماده هر گونه همکاری و برقراری توافقات در زمینه توسعه پیستها ، ایجاد توریسم ورزشی ، حضور علاقمندان به اسکی در ایران،توسعه قهرمانی و اعزام به این کشور برای حضور در رویداد های بین المللی و جهانی است .
در این نشست قربانعلی سولقانی رئیس کمیته فنی ، پیام نظر رئیس روابط عمومی و حسین موسوی روابط بین الملل ، ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی را همراهی کردند .
در پایان این نشست به رسم جلسات رسمی یادبودی توسط رئیس فدراسیون اسکی و سفیر سوئیس در ایران متقابلا" به یکدیگر اهدا شد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 18 خرداد 1394 - 14:00

کد:26982-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.