شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












از 12 مرداد با برگزاري مراسم افتتاحيه
7000 ورزشكار در مسابقات ورزشي اميدهاي آينده تهران به رقابت مي پردازند

مشاور وزير و مدير كل ورزش و جوانان استان تهران از رقابت بيش از 7000 ورزشكار دراولين دوره مسابقات ورزشي اميدهاي آينده تهران خبر داد.
گرشاسبي شامگاه دوشنبه در جمع روسای ادارات و هيات هاي ورزشي استان تهران در سالن آمفی تاتر اداره كل ورزش و جوانان، گفت: ما در اداره کل و شما به عنوان بازوان اصلی چه در نقش روسای ادارت و هیات ها و نواب رئیس بانوان،وظیفه مان برنامه ریزی برای توسعه ورزش است. یکی از برنامه های ما مسابقات ورزشی امیدهای آینده ورزش استان تهران است. در همین راستا، بيش از هفت هزار ورزشكار دختر و پسر از 12 مردادماه به مدت 10روز در رقابتهاي ورزشي اميدهاي آينده تهران در قالب 59رشته ورزشي شركت خواهند كرد.
مشاور وزير و مدير كل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: 31 رشته ورزشي در گروه پسران و 28 رشته مربوط به بخش دختران خواهد بود.
وی با بيان اينكه در بخش پسران15 رشته بصورت يكروزه، 11 رشته دو روزه و سه رشته توپي به مدت 10 روز ادامه مي يابد، افزود: در بخش دختران نيز 12 رشته يك روزه، 10 رشته دو روزه‌ و 10 رشته ورزشي توپي به مدت 10 روز برگزار مي شود.
مديركل ورزش و جوانان تهران افزود: تفكرات مان اين است در فصل اوقات فراغت، جوانان واميدهاي ورزش پايتخت را به مسير صحيح هدايت كنيم و با برنامه ريزي 10 روزه بتوانيم استعدادهاي برتر را به تيم هاي حرفه اي و ملي معرفي كنيم. از دل این مسابقات 100 نفر بیرون می آیند که برای آنها باید برنامه مستمر داشته باشیم تا برای مسابقات جهانی و آسیایی بتوانند مدال آور باشند
گرشاسبي در بخش ديگري از صحبت هاي خود گفت: در اين مسابقات كميته فني، مسابقات، امنيت و انتظامات، رسانه و روابط عمومی، پزشكي و ارزيابي تشكيل مي شود تا روند برگزاري اين رقابتها در بالاترين سطح پوشش داده شود و همچنين عملكرد هيئت هاي ورزشي در موضوع برگزاري مورد ارزيابي و بررسي قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: 12مردادماه روز فرهنگ پهلوانی است که افتتاحیه این مسابقات بزرگ خواهد بود و سعی می شود یک برنامه پرمحتوا و دیدنی و جالب داشته باشیم و 12 روز بعد مراسم اختتامیه را خواهیم داشت که مراسم تقدیر و تجلیل و اهداء جوایز خواهد بود. انتظار من این است که تنگاتنگ کمک کنیم تا برای جوانان مفید واقع شویم، اختلاف سلیقه ها را کوتاه کنیم تا با نشاط و شادابی کارمان ادامه پیدا کند.
وي افزود: اميدواريم با اين حركت روزهاي خوبي را در ورزش تهران شاهد باشيم و پويايي و انرژي مضاعفي در پيكره ورزش تهران ببينيم و همه کمک کنند که مسابقات خوبی داشته باشیم تا استان های دیگر الگو برداری کنند.
رئیس فدراسیون کاراته نیز به عنوان میهمان در این جلسه، ضمن تقدیر از گرشاسبی، گفت:این مسابقات خیلی خوب است، چرا که المپیادهای ورزشی تقریبا فراموش شده بود و برگزاری این المپیادها هم سرمایه گذاری و هم هزینه است تا ورزشکاران نخبه دیده شوند.
سمندر افزود: خوشحالیم از این که گرشاسبی سکاندار تهران است وظیفه دانستم بیایم و از این جلسه بهره ببرم تا هم استان تهران را بهتر بشناسم و اگر کاری از دستم بر می آید برای این استان انجام دهم.
گفتنی است در پایان این جلسه، حاضران در ضیافت افطاری اداره کل بر سفره نعمت الهی نشستند.

تاريخ  ارسال:جمعه 26 تير 1394 - 16:11

کد:26988-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.