شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












اولین مدال طلای جهانی تاریخ اسکی چمن ایران؛
جعفری در مارپیچ بزرگ قهرمان جهان شد

مرتضی جعفری اسکی باز ایرانی موفق شددر میان برترین اسکی بازان جهان به عنوان قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند.این نخستین مدال طلای تاریخ این رشته برای ایران است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی،میزبانی ایران در رقابتهای جام جهانی اسکی چمن با یک نتیجه تاریخی و ارزشمند همراه بود. در ادامه روند موفقیت آمیز روز نخست، امروز هم اسکی باز ایران با اقتدار توانست جلوتر از سایر رقیبان مسیر مسابقه را به پایان برساند و رکورد تاریخی کسب مدال طلای رقابتهای جام جهانی را به نام خود ثبت کند.

در رقابتهای روز پایانی جام جهانی اسکی چمن در رشته مارپيچ بزرگ، سيد مرتضي جعفري با زمان ٥١/٠٩ موفق شد براي نخستين بار در تاريخ اسكي ايران به مدال طلاي جام جهاني اين رشته دست پيدا كند. جعفری روز پنجشنبه نیز موفق به کسب مدال نقره رشته مارپیچ سرعت شده بود.

پس از وي ادوارد فارو با زمان ٥١/٧٨ دوم شد و مايكل اشتوكر اتريشي با زمان ٥١/٩٨ به رنبه سوم رسيد.

در بخش بانوان و در رشته مارپيچ بزرگ نيز باربارا ميکوا از اسلواكي به مدال طلا رسيد. ژاكلين گرلاچ و آنتونيا مانزوني از اتريش به ترتيب دوم و سوم شدند.
رقابتهاي جام جهاني اسكي چمن با حضور برترين اسكي بازان جهان از ٥ كشور خارجي طي روزهاي ١٥ و ١٦ مرداد به ميزباني پيست بين المللي ديزين برگزار شد.

مراسم اختتامیه و توزیع مدال این رقابتها نیز با حضور طهائی استاندار البرز، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان این استان، طالبی رئیس فدراسیون اسکی و دارابی مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان و عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی و جمع کثیری از ورزشکاران و علاقه مندان و مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

تاريخ  ارسال:شنبه 17 مرداد 1394 - 17:48

کد:26992-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.