سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












شروع فصل اسكي 2015-2016 با قهرماني تد ليگتي
نبرد ليگتي براي كسب چهارمين قهرماني اسكي درآغاز فصل

اولين دور از مسابقات جام جهاني اسكي آلپاين فصل 2015 در پيست اسكي سولدن اتريش و با حضور اسكي بازان مطرح جهان آغاز شد .
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران و به نقل از خبرگزاري فيز و ORF ، اين رقابتها در حالي برگزار شد كه در هفته منتهي به آغاز فصل، 31500 نفر اسكي باز براي ديدن و شروع فصل اسكي به منطقه سولدن مراجعه كردند .
اولين دور از مسابقات جام جهاني آلپاين فصل در رشته مارپيچ بزرگ با قهرماني تد ليگتي دارنده مدال طلاي المپيك زمستاني سوچي در سولدن آغاز شد تا اين اسكي باز آمريكائي چهارمين قهرماني اش رادر اين پيست به ثبت برساند .
توماس فانارا از فرانسه دوم شد و ستاره ورزشكاران اتريش و برترين اسكي باز اين كشور مارسل هرشر تنها به مكان سوم بسنده كرد .
اين رقابتها با حضور 78 اسكي باز در پيست سخت و يخي سولدن كه به عنوان اولي پيست برف طبيعي در ابتداي فصل در جهان پذيراي اسكي بازان است برگزار شد . عملكرد بي عيب و نقص ليگتي سيطره اين اسكي باز را در مارپيچ بزرگ بار ديگر نمايش داد تا در مجموع بيش از 30 مسابقه تا پايان فصل منتظر نبرد هاي ديدني قهرمانان طراز اول جهان آلپاين باشيم .
كاسپر رئيس فدراسيون جهاني اسكي به همراه دبير كل با برگزاري مراسم افتتاحيه اي در سولدن آغاز فصل اسكي جهان را جشن گرفتند . برگزاري جلسات كميته هاي اجرائي و كنفرانس هاي خبري از ديگر برنامه هاي فيز در سولدن اتريش بود.
اسكي بازاني از ازبكستان و ژاپن نمايندگاه آسيا در اين مسابقات بودند .
دور بعدي جام جهاني فصل 2015 -2016 در لوي فنلاند و در رشته مارپيچ كوچك برگزار خواهد شد .
گزارش تصويري از آژانس زوم

تاريخ  ارسال:سه شنبه 5 آبان 1394 - 09:43

کد:27005-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.